Mi a különbség a 2 és 4 lóerős Jawa mustang között?
Sziasztok,
Ez a kérdés a régimotoros Jawa Mustangosoknak szól.
Meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbég a 2 és a 4 lóerős Jawa Mustang között?
Csak a folytások gyengítik le a 4 lóerős gépet 2 lóerősre vagy van valami konkrét gyári különbség a kettő között.
Már az alapvető lépéseket megtettem:
-kipufogó könyök megrövidítése, hogy csak 2 centit lógjon be a dobba
-kireszelt szívó torok
-felömlő nyilások simára csiszolása
-nagykompressziós hengerfej használata
Halottam valami olyasmit, hogy a hengeren a kipufogó gáz nyilása nem egyezik meg a 2 és 4 lóerősnél(3mm különbség), de ezt nem tudom valóban igaz-e.
Olvastam a légszűrő kicseréléséről is, merthogy a gyári légszűrő visszafog a teljesítményen is, de erre olvastam ellenvéleményeket is.
Henger épp most fog kapni egy fúrást és egy kis méretnövekedést, viszont tudom, hogyha még van valamilyen folytás ezeken kívül, addig a teljesítménykülönbség nem fog meglátszani.
Ha valaki még tud bármilyen házi barkács módszert még ezeken kívül a teljesítmény növelésére(nem több tízezres befektetésekre gondolok) azt megköszönöm.
Előre is köszönöm mindenki segítségét és építő jellegű válaszát.
Üdv.:
Laci
Más folytatásról nemigazán tudok.
Amivel még lehet kicsit növelni a teljesítményt az az hogy a szívótorkot, a karbit, a blokkot és a hengert (hengert és blokkot a felömlőnél) megnézed a találkozásuknál és ha egy pici peremet látsz valahol akkor azt elsimítod.
A felömlőket széthúzott blokknál lehet megnézni, úgy hogy csak ez egyik blokkfélre teszed rá a hengert és megnézed nincs-e perem.
Természetesen a tömítés se lógjon be sehova.
A másik dolog hogy megnézed a dugattyút fhp-nál a leömlőn keresztül és ha látsz egy picit a leömlő tetejénél a dugattyúból akkor annyit finoman le kell belőle szedni.
Hogy a kérdésre is válaszoljak, nézd meg a rajzokat:
Szia Laci !
Annyi különbség van a kettő között hogy 1979 ig 23A tipusút gyártottak a Mustangból 2lóerő/4500 fordulat/perces verziót és 4/6500-ast , ezután 1980 tól már csak a Csehországi Mustangok voltak 4 lovasok , hozzánk a 2 lóerőst importálták. A kettő csak teljesítményben tér el , belül ugyan az , kívül se sokban különbözik. Én például egy 1978-as Mustanggal rendelkezek amiben szintén volt fojtás , de kivettem és gördülékenyebb .Egyébként mesélték nekem hogy az S51-es simsonokat , amiken szintén megszakítós gyújtás van , szinte teljesen egyformán mentek.Ez a hengerfej rövidítés pedig jó ötlet , de pontosan ki kell számolni hogy mennyivel kell megrövidíteni. Sok sikert a Mustang-hoz !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!