2000 gyártási év körüli Audi a6-ot. Kis segítséget kérhetnék? (Többi lent)
Tervezem hogy vásárolok egy audi a6-ost. Régebbi típusút 2000 gyártási év környékit. Automata váltós qvatrósakat nézegettem. Milyen váltós a jobb Tip vagy Multitronic váltós ? Mennyire szoktak ezek meghibásodni? Bírják a strapát vagy "egy rakat szar az egész"?
Kérlek osszátok meg velem tapasztalataitokat, mert mindenki mást mondd ebben a téren
Váltó téren nagyjából ugyanolyan megbízhatóak, de ha gebasz van akkor az zsebbenyúlós lesz. A quattro hajtás+automata viszont érezteti a hatását, 10 liter környékén lesz az átlagod, bármit csinálsz.
A legnagyobb probléma viszont a futómű, az A6 alatt egy igen érzékeny soklengőkaros darab van, a magyar útviszonyok elég gyorsan megeszik, lebeszélnélek róla, vagy készülj fel rá. Ugyanez a helyzet a 2.5-ös V6-os diesellel is, azzal is sok gond van.
Szóval a futómű
Motorikusan ezek megbízhatók?Sajnos amire van pénzem azokba 200 000 km körül van. Mennyit mennek el ezek a motorok komolyabb "belenyúlás" nélkül.
Sajnos igen. Egyszer az adagolója döglik be, máskor a hengerfej reped és egyébként sem kapnak a himbatengelyek kenést ebben a motorban.
Lényeg a lényeg, ez a motor egy nagyon sz@r konstrukció. Sok bosszúságtól kíméled meg magad ha nem ezzel a motorral veszed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!