Mennyi a fenntartási költsége ennek az autónak AUDI A6 Avant 3. 0 V6 TDI DPF quattro?
(Évjárat?)
Súlyadó kb 100000/év
KGFB kb 30-40000/év, de ha pl bp-i vagy, akkor ennek a duplája is lehet, ha ráadásul fiatal is vagy, akkor háromszorosa
Téli/nyári gumi 2-3 évente 300000Ft (azért erre nem a legolcsóbbat kéne tenni)
Fogyasztás: ha 40Ft/km-rel számolsz (kb 9l/100km fogyasztás), akkor számold ki mennyit mész vele
Szervíz: na ez meg attól függ, hogy mikor mi romlik el. 260000km-nél már bármi előfordulhat, hiába felsőkategóriás autó. Szerintem alsóhangon is éven 2-300000-rel számolhatsz.
a manuális váltóról nyilatkozni nem tudok, nekünk ez a típus van, viszont 7 sebességes S-tronic váltóval, az újabb 245 lóerős (2012-es)
nem vészes, simán elmegy 7-8 literrel városban, fenntartási költséget nehéz mondani, mert augusztus óta van meg
Nem hiszem hogy 2-3 évente kellene gumikat cseréni, hacsak nem évi százezreket megy vele az ember.
Egyébként inkább az alkatrészek drágák ha esetleg úgy adódik, hogy a dízel alkatrészek kérik az erőt, vagy a váltó.
"Nem hiszem hogy 2-3 évente kellene gumikat cseréni, hacsak nem évi százezreket megy vele az ember. "
10000-ért nem éri meg dízel autót venni. 100000-nél többet meg nem nagyon bírnak a gumik. A jobbak sem. Sőt...
"100000-nél többet meg nem nagyon bírnak a gumik. A jobbak sem. Sőt..."
esetleg a peres gumik. egy 16-os 55-ös-re nem mondanám hogy az.
bocsi ezt nem értem
"Nem hiszem hogy 2-3 évente kellene gumikat cseréni, hacsak nem évi százezreket megy vele az ember. "
10000-ért nem éri meg dízel autót venni. 100000-nél többet meg nem nagyon bírnak a gumik. A jobbak sem. Sőt...
Miért lennének rosszak a dízel autók
A fateromnak van egy öreg 2.0 Toyota Carinája persze a szívó dízel és semmi gond nincs vele nagyon szereti azt a járgányt
Full nyomik vagytok ... hogy menne már el 100.000 km et egy garnitúra gumi ??? 35-45.000 nél cserélni kell mert kopásjelzőig kopik és a rendőr simán leveheti a rendszámot ráadásul balesetveszélyes is nem mind1 , hogy azért teszed bele az árokba mert farok vagy vagy mert a kopott gumi felúszik a vizes aszfalton és azért . Egy normális Conti gumi 60e/darabtól indul ebben a méretben külön kell téli és nyári is .
Egyébként a fenntartási költségei nagyban függnek az autó állapotától és , hogy az előző gazda vigyázott rá vagy csak használta ... Alap szabály , hogy egy ilyen autót nem feltétlenül megvenni sok hanem normálisan fenntartani .
Minden képen fontos a leinformálhatóság olyan autót ebben a kategóriában nem szabad megvenni amit nem lehet szerviben leinfózni mert milliókba fájhat ha valami szarba belenyúl az ember ... A nagypapi/női sofőrös megkímélt blablabla szöveges autót nem szabad megvenni ... és inkább egy 150.000 km et futott darab ami autópályán ment hosszú több 100 km es távokat mint egy 40.000 km es amit városban használtak ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!