Kedves BMW 520,525,530,535 tulajok! Vásárlás előtt állok de nem tudom melyiket válasszam. Tudnátok segíteni?
Egymillióért dízelt ne vegyél mert megásod a saját sírod. (TDS=soha!)
Egy 523i vagy 528i lenne számodra a megfelelő. Szigorúan kéziváltóval...
Tudnod kell, hogy az alkatrészárak magasabbak mint mondjuk egy opelhez. Illetve, hogy a Bmw-k futóműve nem bírja a magyar utakat...
Itt olvasgass: www.e39.hu (bmw fórum)
"A kedvencemet kihagytad..a 18-ast..:("
18i? Még a 20i is gyenge az e39-es kasznihoz... Bár szerintem 18i csak az e34/e36 ban volt abban az időben.
Ez egész jól néz ki:
Ha van rá lehetőség akkor meg kell rángatni a futóművet + leellenőrizni a lengéscsillapítókat.
Volt már néhány BMW-m.
Egy jó tanács:
A BMW, a "nagyfiúk" játéka!!
Csak úgy vásárolj, ha marad még bőven pénzed,
amit esetleg rá KELL költeni majd alkalomadtán.
Sok utánajárással kifoghatsz egy megkíméltet, de olyant nem nagyon, amire nem lehet azonnal több százezret rákölteni.
Ezeket többnyire pénz nélküli hü.lyegyerekek hajtották szanaszét, minden szükségest kispórolva belőlük.
Ahogy le is írtam ne dízelt vegyél ebben az árkategóriában. (ha mégis akkor ne 500 000ft-ot tegyél félre javításra hanem 700 000-et...)
Szóval: benzines és kizáváltós. 523i, 528i. (én ezt javaslom)
Ha futómű rendben van a fékekbetétek és féktárcsák szintén illetve a motor is egyenletesen füstölés nélkül jár akkor nyugodtan megveheted.
2 évente le kell cserélni a fékolajat a biztonságos közlekedés érdekében. Érdemes erre rákérdezni az eladónál...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!