Simson tuning, mi lehet a probléma?
Kapott a simsonom egy könnyített IFA főtengelyt, 60-as 4 felömlős hengert, és fel lett a karbi bővítve 16-ról 19-re (BVF)! Az a problémám, hogy alapjáraton keveset (felpörög mint mikor a benzin fogy ki), kis fordulaton sokat (bekormolja a gyertyát, be is köpi néha és kihagyogat), nagy fordulaton újból keveset kap (elkezd horkolni, ahogy veszem el a gázt úgy kezd jobban gyorsulni, húzni) a gép...
Kis segítséget kérnék ezügyben, mert nem tudom, hogy a levegőn állítgassak még, mert már állítgattam, ha jó az alapjárat gázt húzok beköpi, ha nem jó az alapjárat középfordulaton jó, nagy fordulaton megint kevesel (nagy súberes karbi, alapjárati levegőszabályzó ezen a karbin még nincs), vagy a súbertűn le-fel, esetleg kisebb-nagyobb főfúvóka (jelenleg 75-ös), vagy netán benzinszint (bár ezt kétlem, mert a karbi aljában lévő nívóval 1 szinten van...), netán mind a 4 lehetőségen...
Csak olyanok vélemyényét kérem, akik komolyabban foglalkoznak eme járművekkel, mert van hozzá szakértelmem, én raktam össze a blokkot is, de ez a dolog most megfogott... míg 16-os volt a karbi ilyen gond soha nem volt...
ajánlanék egy dolgot, nem olcsó, de jó!
A blokkra alutömbből csináltatni egy közdarabot, bele egy 2-4 nyelves membránt, és Mikuni karbit.Ezzel faraghatsz még a dugóra egy ablakot is pluszba.A fogyasztásod és a teljesítményed is nőni fog :)
Valahogy így ahogy én is megcsináltam annó, igaz nem Simsonon :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!