SKODA OCTAVIA 1.9 TDI SLX tipusú 1999. 07. hóban gyártott autót már "kéttömegű lendkerékkel" gyárthatták?
Még a 260ezret megértem, de ha jól értelmezem, 5-6ezer forinton buksz ki? inkább 50-60 akart az lenni. Egyébként igen, gyárthatták azzal.
Egyébként ha elromlik, akkor ja, drága. Egyébként én még a helyedben keresgélnék. Ez egy évre átszámítva majdnem 21ezret futott autó. Octaviából elég sok van, áldozz rá pár tízezerrel többet, és vegyél egy 150-60ezer kilométerest. (Persze szervízkönyvvel, meg vidd el átnézetni az autót, hogy tényleg annyi van-e benne(ez Opeleknél működik, gondolom Skodánál sincs másként))
Ja bocsi ezt tényleg elírtam, a jobb minőségű utángyártott alkatrészek 500000-600000ft- ba kerülnek. A legolcsóbbak 180000-250000, a gyári alkatrész ára a csillagos ég határát verdesi.
Ez a "még" TDI motoros 2000 előtti dízel, ez a fejlesztés érdekel csak, mert köztudottan ez a mai napig legkiforrottabb VW dizel erőforrás.(és az SDI)
Cseréltem már kettőstömegű lendkereket A6-ban,Superb-en, Jettában,Scenicben,Sharanban,307-ben is.
A gyári beszállító általában a LUK, franciáknál a Valeo.
Ezek árai 190-240eFt körül mozog,persze kedvezménnyel,plusz a kuplung szett ami újabb 50-60eFt.
A Sharanban emlékszem 11ekm volt,szürkeimportból lett vásárolva,tehát gari nem volt rá,a többiben 100-250ekm körül.
Egyszer cseréltem egy 89es E30as 324d-ben,a pofám leszakadt mikor megláttam hogy kettőstömegű van rajta,viszont 506ekm volt az órájában..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!