Megtudnátok mondani hogy ha nem szedem ki a JAWA BABETTA 210-as típusú motornak a kipufogó dobját ( ami nélkül gyorsabb + hangosabb ) akkor mennyit megy a JAWA BABETTA 210-es típus kb 68kg alatt?
Ne szedd le szarabb lesz! Kokszmentesítsd, de valami szakival, vannak jó módszerek, mivel égetéssel nem jön ki! (A könyökbe egy megbontott végű bowdent raksz fúróval forgatva kikaparod.) A dobot szétszeded, kibelezed, kiégeted, aztán a hangtompító betétre fúrj 2 lyukat. Ezek után lesz teljesítménynövekedés. GYORSABB NEM LESZ HA DOB NÉLKÜL MÉSZ! (Most látom, hogy te rá akarod rakni... Na, de egyre megy.)
További tipp:
Takarítsd ki a légszűrőt, karbit, és lődd be a gyújtást. Ezek után némileg jobb lesz a gázreakció, de csodát ne várj.
Egyébként valahol 40-45 körül megy.
További javulást tudsz okozni, ha tőle: motoros950@citromail.hu
Veszel 12mm-es vasmagos tekercset, és a gyertyahézagot növeled 0,6-0,7mm-re!
Persze ne várj csodát, de végső soron 40 körül utazni fogsz;)) Ha komolyabb dolgot akarsz, akkor írj a Babetta Love-on, mit tudnak vele kezdeni, úgy tudom 60-as hengert táborival csinált az egyik ember ott, azzal 60 körül megy végtempóra, szóval nem sok lehetőség van benne.
A kérdésre válaszolva 40 lesz egy már használt 210-es vége, ami el van kopva, egy felújított bejáratott, brutálkompressziós valahol 50 körül megy, persze annak is kellemesebb 40-el.
(Jegyezd meg, ez egy gyors bicikli gyárilag, nem motor;)) )
ha nagyon gányolhatnékod van, akkor esztergáltass egy kisebb hátsó fogaskereket, hogy az áttétel kisebb legyen. Ettől tutira gyorsabb lesz, de gyengébb is. Viszont ha nincs súlyod, el fog bírni. (ez csak ötlet amúgy)
A motor 40 fölötti sebességre igazából alkalmatlan, addig tökéletes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!