Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson gyertyaszikra? Mitől...

Simson gyertyaszikra? Mitől lehet? Többit lent.

Figyelt kérdés
Észrevettem, hogy nehezen indul a motor rúgásra, csak tolásra. Kicseréltem a gyertyát, nem lett jobb, cseréltem ismét, és így már jónak tűnik. De észrevettem, hogy a sötétben a porcelánt átvilágítja a gyertya szikrája, valamint az első fékbovden ki van picit kopva, és amikor hozzáér a hengerfejhez aprót szikrázik néha néha. Mindkét gyetyával ezt csinálta. Ez miért van ? Szimplán csak 2 rossz gyetyát fogtam ki ? Vagy valami zárlatos ? 1 hete kapott új megszakítót meg kondit. Valaki segítsen ! Előre is köszi :)

2012. okt. 22. 09:11
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Annyit elfelejtettem,hogy nem a hagyományos gyertyapipám van, hanem ez úgy néz ni hogy a vezeték végén egy lemez van köralakban hajtva és az szorul rá a gyertyára. De ez nem itthoni kókányolás,hanem ez gyárilag ilyen pipa.
2012. okt. 22. 09:15
 2/13 anonim ***** válasza:
Jó lenne, ha első körben lecserélnéd a gyertyapipát egy szigetelt kivitelűre, és úgy próbálkoznál. Ha a porcelánt "átvilágítaná" a szikra, akkor nem porcelán lenne. Egyébként, ha a hengerfej és a bowden között ívet tud húzni valami, akkor már régen rossz. Akkor nincs testelve a gyújtótrafó pl., de ez nem valószínű. Cserélj pipát.
2012. okt. 22. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Ha a porcelánt "átvilágítaná" a szikra, akkor nem porcelán lenne. - régi brisk gyertya szóval nem egy mai fos, és igen sötétben látom ahogy szikrázik.. :/ a trafónak hol van a testelése ? az egyik kimenetét kell a vázhoz kötni ?
2012. okt. 22. 09:34
 4/13 anonim ***** válasza:

Inkább az akku negatívját kösd a vázhoz ha véletlenül nem lenne letestelve.

gyertyapipát cseréltél már?

2012. okt. 22. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
feltéve, hogy van benne akku... ezt elfelejtettem..
2012. okt. 22. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 smitwesson ***** válasza:
A porcelánt nem lehet átvilágítani szikrával ill.elektomos ívvel. A fékbowdened meg azért szikrázik mert nincs megfelelő teste a motorbicikli vázának. A trafónak meg 3 kivezetése van az első nevezzük "+"-nak, oda egy gyujtás áramot kell kötni, tehát egy gyujtáskapcsoló utáni pozitívot. Második "-" oda a megszakító vezetékét kell kötni és azért minusz mert oda test meg egy párhuzamosan kötött kondin át. Harmadik a középső magasfeszültség ami a gyertyához megy. Ha véletlenségből nincs megfelelő kontakt a gyertyapipa és gyertyakivezetése között, akkor ott is szikra keletkezik és megtévesztésig úgy néz ki mintha világítana a gyertya vagy átvilágítana.
2012. okt. 22. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 kgpassat ***** válasza:

Az új megszakító meg az új kondi minek kellett?

A trafó 1-es pontját kell a gyújtáskapcsoló kettes pontjára, a 15-ös pontot pedig testre kötni.

2012. okt. 23. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 smitwesson ***** válasza:

kgpassat sajos tévedsz mert a

BOSCH száozás szerint a 15-ös pont a gyujtás utáni pozitívot jelenti

az 1-es pedig egy megszakított testet

2012. okt. 23. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 kgpassat ***** válasza:
2012. okt. 23. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Nincs akksim, se gyújtáskapcsolóm. Vagyis kapcsoló van, csak nem gyári. A megszakító, kondi azért kellett mert beszikrázott és dadogott a motor. De akkor a testkábel szakadását a trafó "-" -hoz kötött kábelnél kell ellenőriznem ? Vagy honnan tegyek testet hová ?
2012. okt. 23. 15:58
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!