Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A robogóm felújítás után...

A robogóm felújítás után sokkal gyengébb. Miért?

Figyelt kérdés

Amik újonnan cserélve lettek : henger, dugattyú, szimering, görgők ( 1 grammal könnyebbek), szíj.

Használtan csak a kuplung. Állítólagosan minden gyári minőség . Bejáratás a felénél jár 250 km, de érzem,hogy nem úgy gyorsul mint azelőtt.



2012. okt. 21. 21:13
 1/8 anonim ***** válasza:
esetleg lehet a kuplung a szar, ha más használt előfordulhat. vagy esetleg sz*rul lett járatva??
2012. okt. 21. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Mivel a görgök más súlyúak így értelemszerűen más a gyorsulása is.

Variátorhoz nemigazán értek. De gondolom akkor a könnyebb görgők miatt számodra nem megfelelően mozgatja a szíjat.

2012. okt. 21. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
1 gramm ilyen sokat számít ?
2012. okt. 23. 17:37
 4/8 Oyle válasza:

1 gramm a variátorgötgők esetében rengeteget számít. Meg nem mindegy, hogy mekkora súlyú görgőkhöz milyen kuplungrugók és milyen kontrasztrugó párosul a hajtásláncban. A megfelelő alkatrészek megtalálását, összepárosítását nevezzük a hajtáslánc "hangolásának", ahol rengeteg apróságon múlik a végeredmény.

Ajánlott olvasmány: [link]

2012. okt. 31. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

A henger fúratva lett, vagy teljesen új, gyári?

Egyszer én is fúrattam robogó hengert, de iszonyatos rossz lett. Gyenge volt, lassú, és folyton megszorult a dugattyú. Szerintem rossz minőségű anyagból volt az új dugattyú.

Lehetetlen volt bejáratni... Hiszen ahhoz, hogy egyáltalán elinduljon, pörgetni kell a motort. Viszont amint felpörgettem, abban a pillanatban megszorult. Átkozott egy szerkezet volt!

2013. febr. 14. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 simson510 válasza:
13%
Azért gyorsul lassaban mert már nem "gyári". Te soha nem fogod tudni úgy összerakni mint a gyárban.
2013. febr. 14. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Hy!

1 kérdés:A henger fúrva lett a dugóhoz?Mert ha csak belevetted akkor felesleges is volt belerakni.Ezért lehet gyengébb.

Amiért lehet gyengébb:Illetve nem gyengébb hanem lassabb az a könnyebb görgő,ilyenkor többet pörög es végre kevesebbet megy.Lehet hogy ezt érzed,de viszont jobban kell hogy húzzon,bár elhanyagolható ez a húzás érzés :)

Ha viszont nagyobb hengered van nagyobb dugóval akkor lehet az is abaj hogy a karburátorban a fúvókák méretét egységesen ,arányosan növelni kell és akkor már jól fog menni.

Amik miatt lehet még gyengébb:

rossz gyertya

koszos légszűrő

koszos kipufogó(ha 2t akkor csak szintetikus olajat használj a benzinbe)

Koszos karburátor

rossz karburátor benzin-levegő arány beállítása.

Esetleg még csúszhat a kuplungod is,de ezt a fordulaton hallani kéne hogy jobban pörög de nem megy nem húz,ilyekor aferrodor réteg van elkopva ezt vagy újracsináltatni vag yvenni egy másikat.

A szíj mérete az jó?Mert ha nem akkor az is pici gyengeséghez vezethet.

Úgy nagyjából csak ennyi lehet.

És még valami:Bejáratás kb 1000-1500km első 500-600km-ig hímestojás majd aztán fokozatosan kostoltatni kell vele a magsabb fordulatszámot is.És mindig törekedj a változatos fordulatra ha tudsz.És ha 2t akkor feltétlenül szintetikus olajat használj mert különben berágódhat a dugó,gyűrű stb.

2013. ápr. 10. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Mindent kivéve a kuplungot teljesen újonnan vettem henger belevaló dugó stb stb . Karbi már többször ki lett takarítva , gyertya csere is volt .
2013. máj. 27. 19:19

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!