Használt autó vásárlásnál mire figyeljek oda legjobban?
100ekm hajtott kocsi motorja úgy néz ki mint az új. Ilyen kocsinál csak szervízkönyvest és leinformálhatót szabad venni. Ha nem ilyen akkor az 300 felett van már.
Minden javításról (vezérléscsere, olajcsere, vízpunpacsere)
számlával kell rendelkezni, mert nagyon ráfaraghatsz!!
A HIDEG motor induljon pöccre, tartsa az alapjáratot, melegen is tartsa az alapjáratot. Melegen is induljon pöccre. Ne legyen fekete az olaj, illetve a légszűrő.
Ha mész, engedd el a gázt, tartsd sebességben, (2-es vagy 3-as), és a kezdeti lassulás után dadogás és főleg lefulladás nélkül be kell állnia egy sebességnek, amivel gurul az autó.
Egy ismerősöm mondott egy tuti tippet (bár nem tudom, hogy az eladó mit szól hozzá, előtte ajánlatos mindenképpen írásban - pl. emailben - olyan információt szerezni tőle, hogy az autó jó motorikus állapotban van). Kettesben kell menni leszabályzásig (országúton lehet csak, vagy még jobb autópályán, mert ez olyan 90 körül van!), ha akkor nem hullik szét, akkor nem egy haldokló motorról van szó.
Egyébként meg sok tanács egy helyen összeszedve:
És még egy dolog: Nem évjáratot veszünk, nem kilómétert, hanem állapotot. Lehet 50 000 kilóméter után is rosszabb állapotban egy autó, mint egy másik 500 000 után.
Nekem gyanús a frissenmosott motor,-ill.motortér is.
Leplezheti egy esetleges olajfolyás,-hengerfej szivárgás tüneteit.
A "hidegindindítós"válaszoló megmondta a frankót.
Én is csak annyit tennék hozzá,hogy a próbakör ne 500 méteres legyen,érje el az üzemi hőfokot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!