Hogy volt az autók hierarchiája a szocializmusban, Merkúr-korszakban?
Gondolom az alján a Trabant volt, fölötte a Kispolski...
és aztán? Lada, Skoda S100, Wartburg, Zaporozsec, Niva, Dacia milyennek számított egymáshoz képest?
Melyik volt a menő?
Azt tudom, hogy Volgával már csak a nagymenők jártak.
///MBela: "akkor a tied szar volt barátom, a kispolski ugyanugy megette a 8 litert ha szarvolt"
Nincs több kérdésem,Béla XD
Volt még a Polonez is, ritka, mint a fehér holló.
Aztán a Zastava (avagy Yugo) valahogy senkinek sem jutott eszébe.
Avval egyetértek, hogy a "legalja" a Zaporozsec volt, és avval is, hogy a Trabi még mindig több elismerést váltott ki, mint a kispolák. Első kocsim egy 17 éves trabant volt. Átlagosan 7 liter körül evett. 8-9 litert csak nagyon nagy lábbal lehetett megetetni vele, lámpától-lámpáig gyorsulva, a belét kitiporva. A 10 literes fogyasztás szerintem csak legenda.
Annyit tennék hozzá az első válaszolóhoz, hogy a Moszkvics meg sem közelítette Zsiguli minőségét, nem véletlenül pusztultak ki szinte azonnal a rendszerváltás után.
Amúgy nagyon jól leírta!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!