2007-es diesel 1.3 fiat motorok minőségéről t*u*d valaki véleményt alkotni? Érdekel pl, hogy az újak sem indulnak-e nagy hidegben, ha nincs fullon az akksi, trágya-e még a magyarországi diesel, és ezért mehet 20ezrente a porlasztócsúcs-csere, stb.
A motorral magával nincs gond, viszont ha Opelben van, akkor jellemzően zörög a kuplungja elég korán. Azt, hogy láncos motor, és azt sosem kell gondozni, ne hidd el! 100e Km körül elkezd keményen csörögni, és többe kerül a szett cseréje, mint egy másik autón a szíjszett csere.
Én a helyedben 1.5dci-t választanám.
Első egy igazi segghülye.
Az 1.3 MultiJET dízel 2005-ben az év motorja volt. Opel, Suzuki is tőle veszi a motorokat. Jelenleg az egyik legjobb a piacon.
Én dolgoztam 1évig Bosch Diesel szervízben is,és meglepő módon a legkevesebb gond az olasz dízelekkel volt.
Az 1.3 Multijet 1.9-2.4JTD nagyon jók.
Egy Y10en cseréltem egyszer turbot,elkapott egy őzet,és elhajlott a vákumszelep tengelye,a többi 1.3-on csak a szokásos injektor kalibrálás volt..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!