Volt már motoros baleseted?
Volt. Saját hibámból felakadtam egy kilóméterkőre :D egy simsonnal.
Háromdarabra tört a kulccsontom, amikor átbucskáztam a motoron pedig alig mentem 30 km/h-val.
Nagy motorral még nem volt balesetem, pedig elég régen van jogosítványom és elég erős motorokat vezettem eddig ( 100 LE felett ). Jobban belegondolbva még neccess esetem sem volt. A Hringen történt elcsúszásokat nem számolom balesetbnek :D. Közúton nyugisan vezetek.
A motor veszélyes üzem. Ha félsz ne vezess, ha vakmerő vagy akkor se vezess :D
Estem, de nem mondanám balesetnek: Egyszer olyan elsőbbségem volt, hogy brutális, de egy anyuka egy kölöktankkal (7 személyes egyterűvel) úgy kijött elém mint a sicc... Ugye 50 köbcentin nyomom, de olyan 80 körül utazom... Na, és ez úgy városhatáron volt, tehát már lassultam, és kb 70-nél blokkoltam, és csúszás közben még nem is estem, hanem amikor már majdnem nekimentem volt lélekjelenlétem, és kiengedtem a féket, és a motor pont ferdén állt... (Ugye, ha átlósan vagyok az útra kiengedem a féket újra lesz némi tapadás) Az kilőtt az árokba, énmeg a földön csúsztam picit.
De nem lett semmi bajom, volt rajtam egy keménycipő (valami betét is volt benne), egy vastag farmer (nem ilyen plázaszar, mert 5-10 méter földöncsúszástól nem szakadt ki) egy protektoros kabát, kesztyű, és bukó. A fejem le se ért, és horzsolásmentesen megúsztam.
Az autós észre se vette szerintem mert eldöcögött a 30-as tempójával...
Meg volt egy bénázásom, elősször ültem enduron, egy Yamaha DT 80-ason, és a földúton a porban fékezésnél úgy kicsúsztam, ahogy illik, még nem gyógyult be a seb, ahol megégetett a kipu. (Nem bírtam leszedni magamról.)
Bár én még kezdő vagyok, idén kezdtem a motorozást, de azt tudom mondani, hogy ha nem forgalmas az tucátok próbálj élesen kanyarodni (visszafordulni padkától padkáig), meg egy két ilyen. Elindulni nagy erővel (pl padkához rakod az elsőt, és vidd fel rajta.)
Vagyis én ezt csinálgattam, de azért, mert nem volt jogsim, de mocim már igen, és az utcába kellett küzdenem, ígyhát ilyen kis technikákat próbáltam elsajátítani.:) Meg vannak itt furcsaságok is... (pölö a motoron az első kerék is csúszhat, nem csak fejreállni lehet, és ez elég meglepő tud lenni.)
Nem tudom milyen mocit akarsz, ha nem egy folytásmentes 125-ös NSR, akkor nem adnak nagy veszedelmet a kezeid közé.
Arra figyelj, hogy nem mindig veszik észre a motorost, főleg tavasszal legyél észnél.
Széles utat! 14/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!