Mi lehet a gond egy autónál akkor, ha az alapjárat úgymond a minimumra csökken és majdnem leáll a motor majd visszabőg?
Egy kicsit pontosítsd a kérdésedet, illetve az eddig elvégzett munkákat, mert így nagyon nehéz segíteni!
Az, hogy az alapjárati motor ki lett tisztítva édes kevés!
Mit jelent az, hogy "visszabőg"?
Újból eléri a normális alapjárati szintet, vagy felpörög a motor?
Egyáltalán dízel vagy benzines autóról van szó?
Légtömegmérő (ha van a kocsiban persze) be lett mérve?
Légszűrő, üzemanyagszűrő(k) állapota?
Benzines esetén: gyertyák, vákumos előgyújtás (régebbi típus esetén) rendben?
Dízel esetén: adagoló beszabályozása, porlasztócsúcsok állapota jó?
Ahhoz, hogy érdemben lehessen segíteni sokkal több, és pontosabb információra van szükség, mert így csak találgatni lehet.
Meg van nyúlva a lánc 99%
Még az utódjánál is ugyanez a tünet,alig van alapjárat,leáll,egyébként rendesen működik nem?
Cseréltesd le a láncot,tudom mit beszélek 5évig csak Renault-t Nissant sereltem.
Légszúrőcsere.
Vagy feljebb kell tekerni az alapjáratot.
Nem kell itt semmiféle lánccsere meg hasonló hókuszpókusz. A foljtószelepház ATM csatlakozójának a forrasztási pontjai lazulnak meg idővel, csak ezeket kell újraforrasztani és megjavul a verda. Nekem pl a barátnőm autóján ez a művelet kb fél óra volt és nem került egy fillérbe sem. Itt van pontos leírás hogy hol és mit:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!