Ismerősömnek van ilyen A6, és mellényúlt és beletenyerelt a sz@rba. Adagoló kétszer is meghalt, a lengőkarok sem szeretik a magyar utakat. Én a 180k km-t sem hiszem.
Belülről nekem a Rover jobban tetszik - és talán a benzinesnél kisebb a szopófaktor- viszont közel dupláját eszi meg 100-on :)
Inkább az A6. (csak ne a 2,5tdi motorral vedd!)
A roverhez iszonyat drága az alkatrész...
Nem szabad lebecsülni a trabit! :D (az is német verda...)
Egyetlen hibája, hogy örökösen szétnyomja a hengerfejtömítést. :D :D
Sajnos igen. Részben mert nagyon érzékeny az adagolója (javítása 100 000ft felett), könnyen deformálódik a hengerfeje (javítás 60-80 000ft) ezenfelül sajátossága ennek a motornak, hogy egyszerűen nem jut elegendő kenés a himbatengelyeknek!!
Szégyen, hogy egy prémium márka kiadott egy ilyen rossz konstrukciót mint a 2,5tdi motor... Sajnos ez aláása az A6 hírnevét is. Ami egy szuper autó amúgy.
Ami nagyon jó motor az az 1.9 tdi. Nyilván egy kicsit gyengébb mint a 2,5tdi de cserébe sokkal jobb és hibamentesebb konstrukció. :) Ha higgadt tempóban vezetsz akkor elég lesz az 1.9-es motor ereje is.
Ha elfogadsz tőlem egy jó tanácsot akkor az 1,2-1,3 millióért hirdetett romhalmazokat elkerülöd.
Ezek már egész szépek:
Ha A6-ot veszel akkor a vezérműszíjat és az olajat feltétlenül cseréld le. (attól függetlenül, hogy mit mond az eladó)
Olajból a Mobil1 2000x1 10w-40 való bele. (a castrolt kerüld el...)
Vezérműszíjból és a feszítőkből az SKF szetett javaslom. (unix, bárdi stb)
Sokan nem tudják, hogy 2 évente le kell cserélni a fékfolyadékot is. (4-5000ft kb) Ez nagyon fontos!
Ja, és a márkaszervizeket kerüld el. Egy lehúzós szemét banda az összes.
Legyen sok örömöd az új autóban :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!