Szerintetek a 2 vagy 4 ütemű motorok bírják jobban a hideget ( ha hidegben kell indítani)?
Figyelt kérdés
2012. szept. 21. 23:04
1/5 anonim válasza:
Azt mondanám hogy a 2 ütemű, mivel ott a keverékkel együtt rögtön kap olajat is. Sőt, ha hidegebb akkor a keverék ugye kicsapódik a fém felületekre(ezért kell a szívató), a hengerre is és így gondolom jobb a kenése.
A 4T meg ugye először elindul, aztán közben kezdi el pumpálni az olajat, de mire az odaér addigra már párszor átfordul a főtengely.
2/5 anonim válasza:
Igazad van.
Viszont a 2ütemű valahogy nehezebben kap életre télen.
3/5 anonim válasza:
ami volt 2t-ém az mínusz 15-ig könnyen indult,valaki azt mondta hogy a karbulátor nem szereti a nagy hideget
4/5 anonim válasza:
A 2T-nek lehet már hidegen is nyomni, meg nagyon hamar felmelegszik, de tényleg nehezebben indul be, mint egy 4T.
5/5 gomzoli válasza:
Ha a kétüteműt (Trabi) használat után úgy állítottam le, hogy a szivatót pár gázfröccs kiséretében kihúztam, és hagytam, hogy a motor "belefulladjon" a benzinbe, és csak eztán vettem le a gyújtást, másnap a -20-ban is szinte pöccre indult. Tény, hogy utána sokat kellett a szivatóval zsonglőrködni, de ha az ember kiismerte, már nagyon jól működött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!