Megvennétek ezt az Audit?
2006-os Audi A6 3.0 V6 TDI Quattro Tiptronic
Full-full extrás. Tényleg a legfelszereltebb modell, nem csak rá van mondva (MMI Navi, DVD, TV, fejtámlákban monitor, bi-xenon, Bose HiFi, kormányról vezérelhető F1 váltó, Bluetooth kihangosító, tolató kamera, fűthető-szellőztethető masszáz ülések, szintszabályozós futómű stb..., stb...).
Eddig egy tulaja volt. Akit személyesen ismerek is. Rendszeresen karbantartott kocsi. 8 legfeljebb 10 ezer kilométerenként olaj és szűrő csere volt benne. Vezérműszíj, fékek cseréje mind-mind gyári alkatrészekkel, márkaszervizben. Vezetett szervizkönyves! Törésmentes! Garázsban tartott.
Egyéb:
- Kb 90%-os Michelin Energy Saver gumik, Audi R8-as felniken.
- Kb 80%-os Michelin Alpin A4 téli gumik, a gyári felniken.
- Thule hólánc
- Thule tetőbox
- levehető vonóhorog
- hővédő fóliázás
- lézerblokkoló
- GPS távfelügyelet
Eddig mind szép és jó.
Viszont a kocsiban több mint 400.000! kilométer van! Ez borzasztó sok.
Az eladó kerek 4 milliót kér érte és ez már nem alkuképes.
Megéri?
nem fogyasztanak ezek sokat
egyik ismerősöm céges audija is 8sebességes automata, szóval kevesebbet eszik mint egy 1,3 as 3-4sebességes városi kiskocsi.....
sima ügy olvastam h astra is ment el 600e, és még mindig megy, szóval akkor az audi sztem még többet elmegy...
Sajnos nem éri meg.
Ez a 400.000km rengeteg egy 2006-os autóhoz képest, és sajnos hiába van gyakran szervizelve, karbantartva csak a gond lenne vele...
A kopó alkatrészek cseréje meg nagyon sok pénzbe kerül, meg eleve bármelyik alkatrész meghibásodhat. Ez az autó most 4 millió forintba kerül, ami szerintem sok érte, ha azt nézzük, hogy egy 2005-ös ugyanilyen motorral felszerelt A6-os 140.000km-rel szintén 4 millióba kerül.
" és sajnos hiába van gyakran szervizelve, karbantartva csak a gond lenne vele...
A kopó alkatrészek cseréje meg nagyon sok pénzbe kerül, meg eleve bármelyik alkatrész meghibásodhat."
Na mondj egy kopó alkatrészt, ami kibír 400 000-ret? Szerintem nincs. Tehát aminek el kellett kopnia, az már el is kopott és cserélték ( ha igaz a szervizelés ).
"egy 2005-ös ugyanilyen motorral felszerelt A6-os 140.000km-rel"
Lehet én gondolom rosszul, de aki újonnan megvesz egy ilyen autót ilyen motorral jóval 10 guriga felett, az évi 20 000-ret menne vele csak? Előfordulhat, de nagyon ritka.
Ha igaz is lenne, de legyen kicsit visszatekerve,220-250 000-ről. Ilyenkor szokott jönni a PD elem elhalálozás, a turbó megpusztul, DPF szűrő csere. A másikban ezeken már túl vannak. Persze ha valós a 150 000km, az más.
Nem a 400 ezer km itt a gond, hanem a Tiptronic váltó. Ilyen futásteljesítménynél komplett betegágy, időzített bomba. Ha azzal gond lesz elátkozod a napot amikor ebbe beleugrottál.
Manuális váltóval bevállalható lenne, ha átvizsgálás után rendben találták. Akkor is bekalkulálva, hogy a motorra bármelyik pillanatban rá kell locsolni 5-800 ezret ha befecskendezőt, magasnyomású szivattyút és a hasonló dízel nyalánkságokat cserélni kell.
4-et mondjuk akkor se adnék érte ha rendben lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!