Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megvennétek ezt az Audit?

Megvennétek ezt az Audit?

Figyelt kérdés

2006-os Audi A6 3.0 V6 TDI Quattro Tiptronic


Full-full extrás. Tényleg a legfelszereltebb modell, nem csak rá van mondva (MMI Navi, DVD, TV, fejtámlákban monitor, bi-xenon, Bose HiFi, kormányról vezérelhető F1 váltó, Bluetooth kihangosító, tolató kamera, fűthető-szellőztethető masszáz ülések, szintszabályozós futómű stb..., stb...).


Eddig egy tulaja volt. Akit személyesen ismerek is. Rendszeresen karbantartott kocsi. 8 legfeljebb 10 ezer kilométerenként olaj és szűrő csere volt benne. Vezérműszíj, fékek cseréje mind-mind gyári alkatrészekkel, márkaszervizben. Vezetett szervizkönyves! Törésmentes! Garázsban tartott.


Egyéb:

- Kb 90%-os Michelin Energy Saver gumik, Audi R8-as felniken.

- Kb 80%-os Michelin Alpin A4 téli gumik, a gyári felniken.

- Thule hólánc

- Thule tetőbox

- levehető vonóhorog

- hővédő fóliázás

- lézerblokkoló

- GPS távfelügyelet


Eddig mind szép és jó.

Viszont a kocsiban több mint 400.000! kilométer van! Ez borzasztó sok.

Az eladó kerek 4 milliót kér érte és ez már nem alkuképes.


Megéri?



2012. szept. 21. 20:18
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
45%

nem fogyasztanak ezek sokat

egyik ismerősöm céges audija is 8sebességes automata, szóval kevesebbet eszik mint egy 1,3 as 3-4sebességes városi kiskocsi.....

sima ügy olvastam h astra is ment el 600e, és még mindig megy, szóval akkor az audi sztem még többet elmegy...

2012. szept. 22. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Ilyenkor persze mondják, hogy vedd csak meg, stb. stb. de amikor el kéne adni a 400 ezres autót, akkor szembesül az ember, hogy lehetetlen.
2012. szept. 22. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:

Sajnos nem éri meg.


Ez a 400.000km rengeteg egy 2006-os autóhoz képest, és sajnos hiába van gyakran szervizelve, karbantartva csak a gond lenne vele...


A kopó alkatrészek cseréje meg nagyon sok pénzbe kerül, meg eleve bármelyik alkatrész meghibásodhat. Ez az autó most 4 millió forintba kerül, ami szerintem sok érte, ha azt nézzük, hogy egy 2005-ös ugyanilyen motorral felszerelt A6-os 140.000km-rel szintén 4 millióba kerül.

2012. szept. 23. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 anonim ***** válasza:

" és sajnos hiába van gyakran szervizelve, karbantartva csak a gond lenne vele...


A kopó alkatrészek cseréje meg nagyon sok pénzbe kerül, meg eleve bármelyik alkatrész meghibásodhat."

Na mondj egy kopó alkatrészt, ami kibír 400 000-ret? Szerintem nincs. Tehát aminek el kellett kopnia, az már el is kopott és cserélték ( ha igaz a szervizelés ).


"egy 2005-ös ugyanilyen motorral felszerelt A6-os 140.000km-rel"

Lehet én gondolom rosszul, de aki újonnan megvesz egy ilyen autót ilyen motorral jóval 10 guriga felett, az évi 20 000-ret menne vele csak? Előfordulhat, de nagyon ritka.

Ha igaz is lenne, de legyen kicsit visszatekerve,220-250 000-ről. Ilyenkor szokott jönni a PD elem elhalálozás, a turbó megpusztul, DPF szűrő csere. A másikban ezeken már túl vannak. Persze ha valós a 150 000km, az más.

2012. szept. 23. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 anonim ***** válasza:
A 400 000km legalább valós a többiben sincs kevesebb (max az óra mutat mást). Ezt jó ha tudod!
2012. okt. 2. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:
Hiába mutat mást az óra, a vezérlőegység ECU nem hauzdik a valós kilóméterállásról.
2012. okt. 2. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
a processzort is meglehet zavarni egy virussal, szóval az sem 100% ig biztos
2012. okt. 3. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
Az ECU-t is át lehet írni!
2012. okt. 3. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 anonim ***** válasza:

Nem a 400 ezer km itt a gond, hanem a Tiptronic váltó. Ilyen futásteljesítménynél komplett betegágy, időzített bomba. Ha azzal gond lesz elátkozod a napot amikor ebbe beleugrottál.

Manuális váltóval bevállalható lenne, ha átvizsgálás után rendben találták. Akkor is bekalkulálva, hogy a motorra bármelyik pillanatban rá kell locsolni 5-800 ezret ha befecskendezőt, magasnyomású szivattyút és a hasonló dízel nyalánkságokat cserélni kell.

4-et mondjuk akkor se adnék érte ha rendben lenne.

2012. okt. 7. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim ***** válasza:
400 ezres motornál nem kéne elfelejteni egy motorfelújítás lehetőségét új dugókkal, fúrással! Ezt manapság már teljesen elfelejtik...
2012. okt. 7. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!