Megvennétek ezt az Audit?
2006-os Audi A6 3.0 V6 TDI Quattro Tiptronic
Full-full extrás. Tényleg a legfelszereltebb modell, nem csak rá van mondva (MMI Navi, DVD, TV, fejtámlákban monitor, bi-xenon, Bose HiFi, kormányról vezérelhető F1 váltó, Bluetooth kihangosító, tolató kamera, fűthető-szellőztethető masszáz ülések, szintszabályozós futómű stb..., stb...).
Eddig egy tulaja volt. Akit személyesen ismerek is. Rendszeresen karbantartott kocsi. 8 legfeljebb 10 ezer kilométerenként olaj és szűrő csere volt benne. Vezérműszíj, fékek cseréje mind-mind gyári alkatrészekkel, márkaszervizben. Vezetett szervizkönyves! Törésmentes! Garázsban tartott.
Egyéb:
- Kb 90%-os Michelin Energy Saver gumik, Audi R8-as felniken.
- Kb 80%-os Michelin Alpin A4 téli gumik, a gyári felniken.
- Thule hólánc
- Thule tetőbox
- levehető vonóhorog
- hővédő fóliázás
- lézerblokkoló
- GPS távfelügyelet
Eddig mind szép és jó.
Viszont a kocsiban több mint 400.000! kilométer van! Ez borzasztó sok.
Az eladó kerek 4 milliót kér érte és ez már nem alkuképes.
Megéri?
Nincs lelakva sem kívül, sem belül. Ránézésre nem lehet róla megmondani, hogy mennyi kilométer van benne. Tényleg gondosan szervizelt és ápolt kocsi.
Törve nem volt. Egyedül az első lökhárító van újra fényezve kőfelverődések miatt.
Én meg azon gondolkoztam el amit a tulaj mondott. Azt mondta ha annyira zavar a 400 ezer km akkor visszatekeri 150-200-ra:) Mert nehogy azt higgyem, hogy az ilyen kategóriájú németből meg innen-onnan behozott kocsikban sokkal kevesebb van, csak visszatekerik őket aztán irány a hahu.hu.
Van benne igazság. Ez a kocsi legalább nem zsákbamacska.
Most hiába veszek egy olyan kocsit amiben "van 200 ezer" aztán az lehet 400 csak negyed ennyi karbantartás mellet.
Márcsak azért se venném meg mert egy ekkora motorral biztos baromi sokat fogyaszt meg ez automata és én a manuális válót kedvelem.
A lézerblokkoló egyébként már illegális
"Márcsak azért se venném meg mert egy ekkora motorral biztos baromi sokat fogyaszt meg ez automata" Meglepődnél, ha tudnád mennyit fogyaszt.
Én elvinném egy ismerős helyre állapotfelmérésre. Ha a motorban tényleg minden cserés volt, akkor attól nem tartanék(esetleg egy kompresszió végnyomás és nyomásvesztés mérést megéri csináltatni, ha az jó akkor tényleg jó). Ha a futóműve jó, és van némi félretett cash az esetleges PD elem elhalásokra meg DPF-re( mert előfordulhat) akkor simán vállalnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!