Mercedes E230 Elegance 1997-nél mire figyeljek oda?
E 230-as diesel szerintem nincs.
220-as van. Ha 220D, akkor nehogy megvedd! Lucas gyártmányú adagoló van benne ami könnyen tönkremegy és szinte senki sem foglalkozik a felújításával mert javíthatatlan.
Ha másik motorral vennéd akkor néhány tanács: (a 290td például egy jó motor...
)
Ha az automata váltó szépen rángatások és zörgések nélkül vált. Ha beteszed D-be vagy R-be, felengeded a féket és magától megindul (kúszik). Illetve a motor is egyenletesen, füstölés nélkül jár akkor nyugodtan megveheted.
A futómű pedig legyen stabil. Ne kotyogjon, ne legyen holtjátéka
A turbónak ne legyen fütyülő hangja!!
Ja, és legyél óvatos mert a w210-es széria nagyon közkedvelt volt a taxisok körében.
Könnyen belefuthatsz egy 500-600 000km-t futott visszatekert órás példányba...
Egy ilyet ajánlanék. Kicsivel többet fogyaszt, városban egy 12-13 liter, de újabb, szebb, jobban megy. Ilyen van nekem is, én még régen 2 millióért vettem, ebből azt a 95 ezret lealkudhatod, aztán 900 készpénzért tuti el lehet hozni és ezek a világból kivisznek. Nyaralni is ezzel szoktam.
Ha átfesti kékre, utána nevet is változtathat Semir Gerkhanra xD
( amúgy nekem tetszik ).
Nekem 124es 3ezres szívóm van ez az utolsó merci.
A 210esből mint ahogy írták 2.2est ne vegyél a Lucas adagoló és az ötös automata váltó gatya,az eslő szériába még szerelték a 124es 2.5ös és 3ezres motorját,természetesen már nem soros adagolóval,de az elnyűhetetlen.Ja és a kilométeróraállást ne nézd,egymillió mérföldet is elmennek a 2.5ös és 3ezresek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!