2000 évjáratú 1.3 Suzuki swiftem eszi az olajat és füstöl valamint 50 km-enként úgy beköpi a gyertyákat, hogy kihagynak a hengerek valaki segítsen mert így elég nehéz kitalálni mitől jut több olaj a motorba mint kellene?
Megbeszéltük, csak előtte szólj. :D
De előre mondom a diagnózist, eltömött szívócsővel be sem fog indulni, vagy maximum egy alapjáratot sikerül majd összehozni. Az amit mondtál a kétüteműknél fordulhat elő, kopott gyűrű/hengerfalnál, ha magas fordulaton hirtelen teljesen lezárod a szívócsövet, és pont olyan állásban van a dugattyú. Négyütemű motor nem tud alulról szívni a konstrukció miatt. Az olajozórendszer ugyanis azért van hogy a fogattyúsházon belül folyamatosan túlnyomás legyen, ha alulról szívna ez nem valósulna meg, folyamatosan világítana az olajnyomás-visszajelző, és más tünetek is lennének.
Így éjfélkor a többi tünetet nem részletezem, inkább lefekszem aludni, de áll az ajánlat, ha erre jársz megnézhetjük, csak előtte szólj hogy azzal menjek melóba.
Koszonom :)
Fuvagonal rengetegszer lattam, 4 utemu eseten is amikor eltomodik a legszoru, kepes a szuszogon keresztul a forgattyus hazbol szivni, persze ne gondolj 100% eltomodott legszurore.
De amit irtal helytallo hiszen a lambda szonda nem engedne az ilyen merteku "dusitast" hiszen az olajgoz is elegetve Cox produkal. Mostanaban nem megyek, de ha megyek akkor BP kaposvar utvonalon fogok kozlekedni :) Lehet meg eveket kell varnod :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!