CLS-t, vagy A8-ast mernétek venni öt évesen 100. 000 km-rel (és utána még három-négy évig használni)?
Az A8-ról nem nyilatkozok. Nem tartom igazi prémium autónak...
A CLS már más tészta. Azt simán megvenném, bár biztosan több km van benne mint 100 000.
Nekem jelenleg egy S osztályom van ami 250 000 felett jár de teljesen megbízható és hibamentes.
A Mercedes motorok megfelelő szervizelés mellett nagyon sokáig bírják.
Az A8 nem igazi prémium autó, de a CLS klass igen. Fura egy logikád van hallod-e...
Amúgy 5 éves A8 100.000 km-rel ritka, mint a becsületes cigány.
Öt éves Audi A8 ritka -> nem az, nézz szét a mobile.de-n. Nem sok van, de találhatsz.
Más: több embertől hallottam már (autószerelőtől ugyanúgy, mint laikustól), hogy ha (kinti, nem magyar és) megvan a szervízkönyve, mindent megkapott az autó, amit "kért", akkor akár több százezer kilométerig sem lesz komoly baja, feltéve, ha te is megadod neki, ami kell. Nyilván nem lesz olcsó, ha lejár a garancia, de állítólag nem kell annyira félni a használt bálnáktól - mint ahogy a városi legendák mondják.
A kérdés viszont még mindig adott: mernétek venni, vagy borzasztó rizikós, és inkább családi, mint prémium?
Vannak öt évesen 100.000 km-es példányok, írtam, hogy nézz szét pl. a mobile.de-n (a km-t nem írtam oda, feltételeztem, ha erről beszélünk, akkor tudjátok, hogy erre gondolok).
De aztán írtam egy ilyet is: Több embertől hallottam már... ha mindent megkapott az autó, amit "kért", akkor akár több százezer kilométerig sem lesz komoly baja... Állítólag nem kell annyira félni a használt bálnáktól...
Módosítva a kérdést -> mernétek venni A8-ast, S/CLS Mercedes-t, öt évesen (100.000-200.000 km-rel) úgy, hogy magatok is évi 50.000 km-t tennétek bele?
A török autóneppernek Németországban is az az első dolga, hogy visszatekeri a km-t...
de lépjünk tovább:
Nem mernék, mert veszel egy 100.000 km-es (250.000-et futott) A8-ast 5 évesen, beleteszel 3 év alatt 150.000-et és ott van kb. a vége, akár milyen gondosan szervízeled.
Továbbá az 5 éves A8-asok 5-8 millió között mozognak, ennyiből meg már kb. lehet venni egy középkategóriás márkából "nagy" autót jól felszerelve, az garantáltan 0 km-es.
Megértem mindkettőtök szempontjait (az autóneppert pedig könnyedén ki lehet szúrni, szervíz megmutatja, hogy volt-e már állítva a számítógép (km óra) vagy sem, és ha volt, teljesen mindegy, mennyit állítottak rajta - keveset-e, vagy sokat - nem veszed meg), de ha vadonatúj CLS-t vásárolsz, az nem 8-10, hanem kb. 25-35 millió forint lesz...
Még ha kell is költeni a használt bálnára négy-öt év alatt pár milliót, az is kevesebb, mint egy huszon-, harminc milliós autó vételára.
Tévedek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!