Hogy működik egy elektromos adagolós diesel?
Figyelt kérdés
Honnan tudhatom meg, hogy az enyimé mien?2012. szept. 11. 17:49
1/12 anonim válasza:
Onnan hogy bowden megy az adagolódra v vezeték. Az hogy hogyan működik hosszabb sztori, de a google.hu használata segítségével is lehet találni egész hasznos infókat, ha komolyabban érdekel.
2/12 A kérdező kommentje:
nem nagyon találok :(
2012. szept. 11. 21:56
3/12 anonim válasza:
Pontosan ugy mint a hagyomanyos tarsa kiveve hogy a gazbowdent kivaltottak egy lepteto motorral, vagy magnes szeleppel(valami hasonlo). Vagyis ha nem eloszto rendszeru az adagolod akkor a fogas lecet egy lepteto motor huzza tolja es ezzel forgatja el az adagolo elemeket, amiknek megvaltozok ezaltal a befogado kapacitasuk. Az eloszto rendszerut nem nagyon vizsgaltam de gondolom ott egy adagolo elem van es azt kell mocorogtatni.
4/12 A kérdező kommentje:
már bocsi, de ha így lenne, akkor semmi értelme nem lenne az egésznek, csak bonyolultabb lenne. Azt tudom hogy valahogy műdosítani tudja a befecsk. szöget, időt stb.
2012. szept. 12. 15:48
5/12 anonim válasza:
Miert ne lenne ertelme? a VP 44 eloszto rendszeruben mar igy van ezert is kerdeztem milyen. Es ezert sem kezdetm bele az okfejtesbe mert csak reszlet infromacioim vannak azokrol. a Soros eseteben pl a Tempomat vagy kezigaz ezerszer egyszerubben uzemeltetheto, terheles fuggfenyeben szabalyozhato egy elektronikus rendszer segitsegevel, Pl:CAN buszon keresztul, ennyi lenne az ertelme. a VP 44 es tarsai eseteben pl a lengeseket szabalyozzak es erik el a 2000 bar os beporlasztasi nyomast, ezert is van szuksek osszetett rendszerre. de ez mar tenyleg mas tema...marmint ide vag de az En ismereteim itt veget ernek.. :)
6/12 A kérdező kommentje:
Lucas epic a típusa, ennek a működése érdekelne, egy sima mechanikussal összehasonlítva.
2012. szept. 13. 17:50
7/12 anonim válasza:
Kedves ladybird21! Mióta tud egy ADAGOLÓ 2000 bart? Azt hiszem belekeveredtél a common rail rendszerbe. Az viszont teljesen más! Meg vannak gondok a soros- ill elosztó rendszerű adagolók terén is... De nem akarok bántani senkit. Találtam nektek egy oldalt, és tényleg nem sértegetésnek, flegmázásnak szánom, de ha az ember írogat egy két olyan szót amit esetleg más nem biztos hogy tud(hat), az még nem azt jelenti, hogy az író érti is miről ír..
Szóval az oldal: [link]
8/12 anonim válasza:
*még vannak gondok... (Különben, ha nem régi Csepel és társai teherautókról beszélünk, akkor a soros adagoló fogalma már a múlté...)
9/12 anonim válasza:
És akkor kedves kérdező! Az elektromos adagoló első ránézésre, tényleg annyiban különbözik a mechanikustól, hogy bowden helyett kábel van, de persze a lényeg a háttér... A légtömegmérő, töltőnyomás jeladó, tűelnyílás érzékelő esetenként lambdaszonda.. stb és persze ECU. Az összes információ alapján, valóban tudja szabályozni esetenként az előtöltést, illetve a befecskendezett mennyiséget. Így a környezetet kíméljük a fogyasztást csökkentjük, és a motor a bejutó levegőhöz képest a megfelelő üzemanyag mennyiséget kapja.
10/12 anonim válasza:
Jo akkor nez meg egy JD 8100-as traktort, soros adagolo, elektromos "Gazkarral" Vagyis pont az amit leirtam....Sebaj, a VP 44 ha rakeresel pont azert volt nyero mert nem a hagyomanyos 200-400 bart tudta hanem annal sokkal tobbet, pont az emlitett lengesek miatt, igaz tenyleg nem neztem meg mennyi az pontosan, lehet csak 1000-1500, de ugy emlekszem valahol igen magas 2000 kornyeket irtak. A tobbit azert is irtam mert azt mar tenyleg nem tudom hogy mukodik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!