50 ccm 2T vízhűtés. Egy idő után elveszti erejét, majd a gázkart visszaengedem 5mp-re, újra húzom, és megy tovább, mi a hiba?
Rossz gyertya volt benne, most kapott újat, bele valót, ez javított a helyzeten, ámde mindig mintha túlhevülne a motor nem az igazi. Megyek utazóba 70-el, 6-7000 fordulaton, aztán mintha felengedném a gázt elkezd lassulni... Mintha megszűnne a gyújtás, aztán hopp 5mp-ig nem húzom, újra, és megy tovább. Egyébként érdekesség, hogyha nem engedem vissza, akkor szépen megállok, vagy ha visszaváltogatok kb 40-el gurulok, de ilyenkor a hőfokmérő szinte kiakad. Ha nem húzom, akkor is picit feljebb megy.
Én arra gondolok, hogy valószínűleg dzsuvás a rendszer, és nem tud annyit keringetni, vagy a termosztát rosszalkodik benne. Egyébként a rendszer kitisztítására mit ajánlotok? Olyat hallottam, hogy citromsavpótlót beletöltök, hagyom állni, majd leeresztem, átmosom, aztán kész is, namost a tömítésnek jó lesz, ha ebbe áztatom? Vagy muszáj szétkapni a rendszert.
Egyébként további érdekesség, hogy a motor 6000 alatt 'kaparászik' mintha belülről egy kis vakond kaparászná a hengerfalat, és nagyon félem, hogy valami eltört benne. Ez a hang mondjuk nem hangos, és forog vele a motor, semi extra dolgot nem tesz, csak hátha segít rájönni.
Ötlet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!