A fékolajtartályt a fékmunkahengerrel összekötő cső helyettesíthető transzparens benzincsővel?
"... de cserébe nulla fékhatásod lenne, mivel a benzincső rugalmas"
A fékfolyadék tartályát a főfékhengerrel összekötő csőben nem nagyon szokott túlnyomás lenni. Az csak a kerekeknél található flexibilis fékcsőben jellemző, így az átlátszó benzincső tágulása itt nem csökkenti a fékhatást.
Viszont abban nem vagyok biztos, hogy ezek a benzincsövek a fékfolyadékot is bírják. Nagyon régen láttam olyan benzincsövet, ami akár csak egy évig is elviselné kővé keményedés nélkül a benzint, szerintem a fékfolyadékkal sem ápolnak jobb viszonyt. Úgyhogy könnyen lehet, hogy a szép, új cső is elöregedne pillanatok alatt.
09:36:THX!
Közben találtam olyat itthon, ami szövetszálas,valószínű azt rakom fel, venni nem tudok ma, holnap pedig mennem kell az autóval.
Ezzel már én is sokat szenvedtem.
A szövetes dupla falú benzin gumicső hosszútávon nem jó. Pár hét után átdiffundál a falán, láthatóan gyöngyözik a külső felületén. Aztán ha kellő mennyiség lesz, le is tud csorogni, és szépen lemarja a festéket az alatta lévő alkatrészekről.
Az átlátszó műanyag cső (talán PVC) már jobban bírja, kb egy éve rajta van, és nem gyöngyözik át rajta, semmi baja.
Igazából valami glykol álló gumi, vagy szilikon cső lenne talán az ideális, de nem sikerült nekem olyat beszerezni.
A nyomásállóság ennél a csőnél lényegtelen, ugyanis kb 1dl fékfolyadék súlyát kell elbírnia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!