Milyen autoval lehet, szlalomozni vagy amatőr rallyzni?
Gyárinak semmi féle képpen nem mondanám a H-csoportos autókat, szép is lenne :)
Régi festésűnek sem...te összekevered a Historic-al a dolgot.
Historicban megy Leitold Karcsibácsi egy "gyári festésű" Alitalias Fiat Abarth-al. Ott megy a régi Marlboros Delta HF integrale.... stb, stb...
Nem tudom szlalomban melyik autók jók, én a rallyeban vagyok otthon.
Próbálkozz kicsi és viszonylag erős autóval, jó fordulókörrel ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Q4UR6eiYTpY
http://www.youtube.com/watch?v=0XPX3xNhzos&feature=related
Szlalomra ilyen kis kocsikat ajánlanék, ezek a sportmotor blokkal szereltek főleg jók lehetnek, Rallira pedig egy Lada. Ha te magadnak nem tudod megcsinálni, akkor csináltatsz egy VFTS Ladát. A gyári motorból kb 150 lovat hoznak ki, felfügesztést, váltót, difit meg pár dolgot cserélnek. KB 2 millióból bőven meglehet. Ennél olcsóbban nem nagyon jöhetsz ki és sok amatőr rallizik Ladával.
A komolyságáról annyit, hogy nézz meg egy WRC-t, 300Le... komoly autó? szerintem eléggé.
Az utcai autók, amik ezt a teljesítményt tudják, nem a legolcsóbbak, és ahhoz, hogy versenyképes legyen, nem elég megvenni és beleülni.
Az autó tuning értelmesebbeknél a futóművel kezdődik, nem pedig azzal, hogy belerakunk egy jó nagy motort azt had szaladjon. Így viszont összeadva a költségeket, egy 250-350 LE-s autó komolynak számít igen, és ha igényesen akarod kivitelezni, akkor drágának is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!