Simson s51 index aksi nélkül, de hogyan?
Nem lehetne megoldani. Az indexvillogtatónak stabil, egyenirányított feszültség kell, olyat meg a töltőtekercs nem tud produkálni, még akkor sem, ha ELBA próbálja kordában tartani. Ráadásul az indexek teljesítményfelvétele 2x21 W, amivel a 21 W-os töltőtekercs nem tud megbirkózni.
2012. szept. 1. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 A kérdező kommentje:
és ha beletennék az aksi helyet egy nagy kapacitású kondit pl 20000uF-osat, akkor se villogna? vagy egy idő után szétlőne a kondi?
Működik a dolog,csak mire elkezd indexelni,már be is fordultál...XD
2012. szept. 2. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
És ha ledekkel oldaná meg? Egy graetz híd nagy puffer kondival, ehhez jön 2 villogó, mondjuk 555 ic-vel. Ezt el kéne vinnie a világító tekercsek, nem?
2012. szept. 2. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
akkor inkább beleteszek egy csavarhúzó aksit, annak bírnia kellene
Hát, ha sajnálod a pénzt akkumulátorra, lehet vajákolni, de nincs sok értelme. Az akkumulátoros rendszer kellően bevált, nem is kerül veszedelmesen sokba a megépítése, ha viszont mást találsz ki, az nem biztos, hogy működni fog.
2012. szept. 2. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 A kérdező kommentje:
nem sajnálom csak máig kellet, megoldottam úgy h beletettem a csav. aksit, és tisztán rákötöttem az indexre, szaggatóra. szóval mindenféle töltés nélkül, egy darabig bírni fogja.
vagy még azon gondolkodok beleteszek a töltő tekercs helyet egy világítót és akkor meglesz a kellő watt egyenirányítom meg szabályozom és mehet az indexre.
csak most előjött egy másik hiba mikor rátettem a hátsó lámpát is, mindig kicsapja az 5W-os izzót hátról, de már kicsapta az elől levő 35W izzót is, szóval csak a reflektor maradt. lehetne rá valamilyen izzóőrt készíteni?
Lehetne rá izzóőrt készíteni, csak jóval többe kerülne, mint megnézni, mi is a hiba (lehet, hogy valami nem úgy van bekötve, mint ahogy kitalálták), esetleg beépíteni az áramkörbe egy ellenállást vagy egy 5 W-os izzót, ami kellő terhelést ad ahhoz, hogy ne emelkedjen túl magasra az áramerősség.
2012. szept. 2. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
"vagy még azon gondolkodok beleteszek a töltő tekercs helyet egy világítót és akkor meglesz a kellő watt egyenirányítom meg szabályozom és mehet az indexre"
Ha egy egyszerű lendkerékmágnesnél és egyetlen tekercsnél meg tudod oldani, hogy alapjárattól üveghangig az ideális 14-14,5 V között legyen a feszültség és ne legyenek benne szép, nagy feszültségcsúcsok, akkor ez is jó megoldás. De ez esetben ügyesebbnek kell lenned a suhli gyárban az elektromos rendszeren dolgozó mérnökök túlnyomó többségénél, mert nekik ez nem sikerült (és lehet, hogy nem azért, mert hülyék voltak).
2012. szept. 2. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 A kérdező kommentje:
megoldható, ami van az autóknak az alternátorban a regler, azt rákötöm a töltőtekercsre és annak már stabilan kellene tartania a feszt. és ha alapjáraton is menjen, rákötök egy nagy uF kondit, a holmik megvannak itthon hozzá, szóval majd holnap kipróbálom és lesz ami lesz, vagy ha alapjáraton nem is fog menni az sem baj, úgy is csak arra kell h a rendőr ne b@sztasson h nem megy, mert főúton csak kb 200m használom akkor is csak egyenesen, leszedni meg nem szeretném
Kapcsolódó kérdések: