Miért a hátsókerék-meghajtás?
szerintem azért mert nagyobb teljesítményt lehet rászabadítani a hátsó kerekekre
volt első kerekes nagyon erős autónk, és volt hogy egy komolyabb gyorsításnál 3-ban kipörgött és nagyobb gyorsulásoknál is sokszor rángatott
ugyanezt hátsó kerekes autónál még nem tapasztaltam
200+ lóerő az első keréken már elég rendesen tudja tekergetni a kormányt. Igazán nagy teljesítményű autókat nem is gyártanak első kerék meghajtásúra. Persze ma már mindenféle segédletekkel (szervo, elektronika) már nem nagy gond egy 300 lóerős autónál ha első kerék meghajtású.
De egy sportautó az hátul hajt.
"200+ lóerő az első keréken már elég rendesen tudja tekergetni a kormányt."
Ez így igaz, egyszer adtam oda egy próbakörre a kocsimat - Volvo S80 T6 , 272LE első keréken. A csávó majdnem berakta a fák közé, mert egy kövér gáznál kiszaladt a kezéből a kormány :)
Mellesleg:
Télen sokkal jobb "móka" hátsókerekessel!
Ha megtanulod kezelni/uralni a hátsó kerekes járművet sokkal jobban tudod korrigálni egy megcsúszásnál mint a fronthajtásút!!
a versenyautók, pl f1 meg a tél nem keresztezik egymást :D
a lada is elment télen is, aki amivel megtudta megpakolta a csomagtartót, cementeszsák ,mtz ellensúly,....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!