Üdv Egy motort hogy kell bedönteni? (Most tanulgatok motorozni egy 50köbcentis motorral)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
hát ez érdekes,de van benne ráció amiket írtok.én is ösztönből csinálom a bedöntést,sokat kell gyakorolni aztán kész.mondjuk én nem váltogatok semerre sem,de lehet hogy azzal amivel te mész azzal kell.igazából egy dolog biztos,ha beparázol kanyarban véged,ha nem azt csinálja a moci amit szeretnél akkor is inkább gázt adj mint fékezz vagy engedd el a gázt.de azért csak óvatosan!
2szer borultam én is még az első motorommal kanyarban:
1: nagy sebességről lassítottam és valahogy úgy tűnt hogy nem lesz gond,lelassultam -de nem eléggé,beparáztam mert a nyomvájt út dobott a motor seggén egyet,behúztam a féket,a motor kiegyenesedett aztán átmentem a szemközti sávba aztán meg a szántásba.mázli h nem jött semmi.olyan 70el borultam,full-protektoros ruhába,de ígyis 1 hónapig sántítottam a bokámra.
2: földet hordott valami redvás mezőgép az útra,az autók széttiporták finom porrá,a nap megszárította,és az első kerék kicsúszott mikor kilőttem volna a bekötőútról.
2 1/2 :tanulómotoron nagyon vizes úton rámentem a nyomvájat szélére kanyarodásnál,10km/h val -a gumin nem volt fél mm profilmélység.
ezeket csak azért írtam h hátha tanulsz belőle.az esésekkel nem sokan dicsekszenek,így aztán marad a saját hibából tanulás(vagy nem hibázás)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!