Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ilyen nagyon drágák az...

Miért ilyen nagyon drágák az új autók? (nem csak itt nálunk, hanem úgy általában)

Figyelt kérdés

2,2 milla egy legalapabb legkisebb legegyszerűbb Suzukiért (splash, 1 literes) és 3 milla egy alap Opel Corsáért, 5 milla egy alap ötös Golfért??

Ér ennyit 1-2-3 év garancia????

Viszont ha használtan veszed, megéri a milliós összeg kockázatát? (mivan ha egy lopott megbuherált km-órájú, kicserélt motorblokkú autót vettél milliókért)

És akkor még jön a súlyadó, később kétévente műszaki, felelősségbiztosítás, üzemanyag ktg. szervizköltség.

Mindezt csak azért, hogy legyen autóm???

Ha kiszámolom hogy én mennyit járok autóval (kb. évi 1000 km-t - SE) lehet nekem meg se éri fenntartani, lehet tömegközlekedéssel busszal, taxival, alkalmankénti bérelt autóval jobban járok, mint megvenni+fenntartani egy járgányt.

Szerintetek???



2012. aug. 29. 19:51
 1/6 A kérdező kommentje:

( NA jó a teljes motorblokkot nem lehet kicserélni :) márcsak a száma miatt sem, eltúloztam,

de akkor is... egy használt autóval már bármi lehet... nem tudhatod mi volt vele ott belül)

2012. aug. 29. 19:54
 2/6 anonim ***** válasza:
45%

ha sokat utazol nem jössz ki olcsóbban tömegközlekedéssel mint egy újonnan 2-3 milliós kis fogyasztású autóval.


pl. egy új Reanult Thalia 2 millió körül van (1,2 benzin)


évi 1000 Km mondjuk nem távolság.


A használt autókat meg át kell nézetni rendesen.

2012. aug. 29. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

igaz.

és van még valami: a kényelem. Nem kell várni órákat a tömegközlekedésre. Az idő is pénz...

(ez kiment a fejemből - na a végén még meggyőzöm itt saját magamat a GYK-n hogy mégiscsak megéri... :D )

2012. aug. 29. 20:04
 4/6 kicsiZoli válasza:
Az új autó nem olcsó mulatság, de még a használt se. Évi 1000 km-ért nem éri meg autót venni, sem ilyent, sem olyant. Én egy új SUZUKI SX4-et vettem, használtba nem is gondolkodtam. Volt ismerősön, aki használt autó párti, most van neki a 4. használt kocsija, de már erre is ráköltött 4 millát, annyi hibája jött már elő. A négy kocsiból 3 kész ráfizetés volt, ezért nem ajánlom senkinek se a használt kocsikat.
2012. aug. 29. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Egy új autó árában kb.50% a kereskedők,márkaképviseletek haszna,27% az áfa,reklámköltségek,marketing,ügyfélszolgálat üzemeltetése,hadd ne soroljam.

Használtautónál ez nincs,de belebukhatsz,ha rádsóznak valamit.Ha ilyen keveset jársz,ne vegyél újat.Használtat viszont csak hozzáértő,független ember társaságában,és ha végképp megtaláltad az"igazit"és már szinte szerelmes lettél belé,akkor vásárlás előtt ne sajnáld elvinni egy szakszervízbe ahol 10-20 ezerért átvizsgálják teljesen,hogy van-e vele valami bibi,valós-e a km.,volt-e törve,stb.

2012. aug. 29. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
már 6-os golf van, ami 4 milláról indul, nem mind1 azért hogy 4 v. 5, de egy renault fluance, ami ugyan akkora, 3 milláról... és vannak 2 millió körül kisautók, holott '96-ban 1.6 millióért vett családtagom egy mk2-es glx swiftet, ha a kereseteket is összehasonlítod nem drágábban az j kocsik mint 15 éve, sőt... szóval mindig is ennyibe kerültek a nyugati autók, a ladákkal, meg ipari hulladék daciakkal, ne adj isten trabantokkal meg ne hasonlítsd, mert mondjuk 90-ben egy opel kadet 2x annyiba került mint egy lada(kb azonos méretű autók), minőségben, felszereltségben viszont 3x olyan jó volt...
2012. aug. 30. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!