1) Hogyan tudnám a magas CO-mat csökkenteni? 2) Ha rossz a lambdaszonda, az attól még küld jelet az ecu-nak? (500mV-ot mértem)
Nemtudok választani az esetleges lehetőségek közül:
-rossz a katalizátor!
-rossz a lambdaszonda(6 helyett 8 literes az átlagfogyasztásom)!
-vagy esetleg azért magas, mert eszi az olajat, és ezért több a fogyasztásom is!
Aki konkrét válasszal tud szolgálni, az írjon!
Ez egy kicsit komplikált lesz, de próbáljuk meg.:)
1. Mennyire magas a CO emisszió, milyen fordulaton, milyen kipufogó hőmérsékleten?
2. Az 500 mV önmagában jó, de üzemmeleg motornál mérted?
3. Az olajfogyasztás a motor kopásából ered, vagy esetleg szelepszár szimmerring, vagy valami egyéb probléma?
4. Egyáltalán milyen motor? (Befecskendezés, keverékképzés stb)
Fogalmam sincs, hogy mennyire volt magas :S de sztem 0,5 helyett 1,5 lehetett alap fordulaton. A mérés előtt megtettem 1km-t + még járattam a motrot 2 percig méretés előtt. Tudom, hogy az 500mV az am jólenne, de nemtudom, hogy gázadásra mennyire változik, és neme akkor nemműködne, mert egy időután fullad ha gáztadok. Am beindítottam a motort, és járattam vagy 2-3 percet max és utánna mértem. Az lehetséges, hogy téves adatot mér?? (mongyuk 600-700 helyett 500-at) Hát remélem sz.szárszimmering lesz, mert azt olcsón megúsznám szétszedésben, és pénzben is.
Ford Escort MKVII (1995) CFI (központi befecskendezés)
Holnap írok, addig átgondolom, csak most mennem kell.
Küldhetnél egy privát elérhetőséget. Amúgy 4 évig ilyen autóm volt és Ford szervízben dolgoztam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!