Motornak a kerékből, hogyan lehet kivenni a nyolcast?
Ahogy írják, fűzött keréknél (mint a kerékpár...) ki lehet venni némi hozzáértéssel. Láttam olyat is, hogy MZ kereket a helyén centíroztak ki egy parkolóban.
De ha először állnál neki, akkor bízd hozzáértőre, te inkább csak figyeld hogy mit csinál.
Egyébként a küllőzés, küllőfűzés roppant logikus dolog, de némi érzék kell hozzá. Na meg felszerelés: jobb helyeken centírozó állvány, a sufnis megoldásnál meg egy satu.
Mifelénk a bicajszerelő nagyjából megcsinálja úgy is ha rajta van a gépen. Persze ha körbe tudja szabadon forgatni.
Pontoshoz meg, mivel felfordítani a motort nem szokás, ki kell szedni aztán max 5 perc alatt megcsinálja.
Persze ez csak küllős kerék esetén működik.
Na ja, fejre állítani bajos lenne.. :D
Néha csinálok veteránmotorokat, én fűzöm a kerekeket is - igazából egyszer kell rájönni a mikéntjére, utána meg egy kis türelem kell. Én jobban szeretem gumiabroncs nélkül, akkor le lehet szedni a védőszalagot is, látszik hogy állnak a küllőanyák és mennyire lóg ki a menetes szár belőlük.
Szóval kedves kérdező, itt egy videó:
http://www.youtube.com/watch?v=F1_AdHG7fGY
3:00-tól kezdődik a lényeg, valami olyasmi. De mint mondtam, inkább bízd hozzáértőre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!