Mi a véleményetek az MZ ETZ 250-esről? Mi a tapasztalatotok?
Sokat fogyaszt,cserébe állvahagy egy Japán szutyok 50-es robogó...
Ha jókedve van,akár 120-at is megy,de ekkor már a 6 liter sem kizárt 100-on.
Azért a maga idejében csúcs volt!
09:14 júúúúúj ez odabaszott xD :D 2. válaszoló, tapasztalatból mondod hogy lehet törött a váz? Hegeszteni vagy valami attól még lehet, nem?
Egyébként csak laza városi, vagy hosszabbb utakra használnám :)
Hát nem tudom, gondolkoztam én is azon hogy veszek majd egyet, de néhányan elég jó érveket soroltak fel hogy ne vegyek. Inkább nagymotort veszek, kicsit újabbat, megbízhatóbbat. Bár tényleg nem tudom....jelenleg simsonom van, azt se használom túl sokszor, de azért nem hagyom állni hagyni a garázsban...mindenesetre jobb mint egy japán kávédaráló. A váz törése elég érdekes jelenség, vásárláskor azért ellenőriztesd le az illetővel akitől veszed, és ahhoz mérten alkudj. Ha törött hegeszd meg. De inkább jobb ha jó állapotúra törekszel.
Az alkatrészek is olcsók, főleg ha egy okmány nélkülit veszel és azt bontod szét magadnak
Kedves első!
Miről beszélsz???
Meglehet nézni yutyúbon még videókat is a 250 etz gyorsulásáról.
Nekem is 250 ETZ van és egy robogós sem tudott megizzasztani.Egyedül csak a nagy túragépek izzasztottak akik nyomában próbáltam maradni de a kanyarok miatt nem tudtam tartani az ütemüket.
És a fogyasztásáról csak annyit hogy teljesen leakasztott súberral kb 5-5,5 fogyasztása volt,ezt legfölülről a második lehetőségbe akasztottam mert a legfölsőbben már gyengébb volt és így fogyaszt 3,8-4,2 között.
A hétvégén lementem vele 200 km-ert hegyeknek felfelé úttalan hegyi utakon is és két személlyel stabil 4 l fogyasztása volt vadi új kipufogóval.Szóval az a 6l fogyasztást valahogy picit elnézted mert egy 350 jawa talán megeszik annyit ha odahúzod neki!!!
VÉLEMÉNYEM A MOTORRÓL:Maximálisan elégedett vagyok vele!Igaz nem egy nagy kawasaki er6-os amit jobban lehet döntögetni is meg nincs annyi ló benne,de az mz nem is arról szól hogy minnél több ló legyen egy motoron.Az mz egy külön feeling!És az enyémmel akármerre megyek megnézik!!!HA a faluba megyek tankolni akkor már rögtön az öregek is nosztalgiáznak róla.A többi motoros is tudja hogy nem rossz gépek ezek,szinte minden második motrosnak ez volt a váltó kategóriája.
Alkatrészekben vannak olcsó de vannak drága alkatrészek is.Én akárkinél láttam ilyen gépet mindegyikbe 25-80 ezer km volt az órájában ami elég hihető is volt egykettő állapotából.Amire érdemes odafigyelned vásárláskor az a gumik,meg lehetőleg bontatlan legyen a blokk,és külsőre is szép a gyári fényezés akkor jó kis gépet vehetsz magadnak.Természetesen könnyen megy rá elösször a lé mert cseréled a kötelező dolgokat Pl:gyertya,olaj légszűrő,mást cserélni akkor érdemes rajta ha már tönkrement vagy látszik hogy már cserés,Az eredeti alkatrészek nagyon bírják,szal ha nincs miért lecserélni akkor azt nem is szabad cserélni.
Mégvalami:Az gyalázat hogy egyesek földútra használják ezeket a gépeket!!!
Erről a váztörésről most olvasok itt elösször,gondolom oka volt hogy törött volt a váz ,ez nem széria hiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!