Bmw 530d m packet általános tapasztalatok?
Fogyasztás 7litertől felfele lábfüggően, átlag szervíz intervallum mint olyan nincs, adott alkatrészélettartam és időszakos karbantartás van, elektronika az van benne, az alkatrészek meg nyilván többe kerülnek mint egy Marutinál.
Konkrétan mire vagy kíváncsi?
Hogy ezen is 15E-nként kell-e olajat cserélni, vagy arra hogy mennyit bír egy vezérműszíj?
Hogy mennyire hajlamos beszarni az elektronika, vagy milyen van benne?
Hogy mennyire költséges megcsináltatni ha elszáll a feltöltő, vagy hogy mennyi egy izzókészlet?
Itt olvashatsz róluk 200-300 oldalon keresztül.
Így van valóban drága az alkatrész és a fenntartása:
dpf szűrő 200 000ft felett.
turbó: 150 000ft (nagy kedvezménnyel)
porlasztók: 70-100 000ft /db (összesen 6db van belőle)
Innentől kezdve el lehet gondolkodni, hogy megéri-e megvenni használtan vagy sem. Az érzékeny futóműről nem is beszélve!
Nyugodtan vedd meg de csak akkor ha 350 -400 000ft mindig van kéznél, ha költeni kell az autóra.
Az M-packet, nem csak egy csicsás lökhárító, bár ha másképp nézem a dolgokat akkor egy ladára is fel lehet drótozni...
az M-packet a bmw sport felszerelését jelenti, ha gyárilag M-packettes a kocsi akkor az tartalmazza a sport multikormányt, sportüléseket és sport futóművet, ahol a különbség nem mind1, egy natúr lengéscsillapító 23.000 ft az m-es már 77.000 köztes árak is vannak, gyártótól függően...
ha kiváncsi van rá, hogy sufni M-es cucc van a kocsin, vagy gyári, akkor írd be google-ba hogy: BMW vin és a találati listán lesz egy német weboldal ahova be kell írni az alvázszámot és teljes leírást kapsz a kocsiról, az a leírás arra az 1 autóra lesz érvényes, ahogy a gyárból kiment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!