Alfák szerelhetősége, költségek, megbízhatóság
terén hogy állnak? (többi lent)
Figyelt kérdés
Alfa vásárlásban gondolkodom, de sajnos csal 300 ezrem van az autóra(átírás még ezen felül). ideje megválnom a szeretett kettes golfomtól,, és az érdekelne, hogy szerelhetőség és megbízhatóság szempontjából mit mutatnak? nyilván nem lehet egy német szívódízelhez hasonlítani. 145, 146, 155(1.8) ez a három modell érdekel 1.6 benzines blokkal a 103 lóerős kivitelben. hallottam, hogy a vezérlés cseréjéhez ki kell emelni a blokkot meg ilyenek ez igaz? tanácsokat, észrevételeket várok értelmes emberektől nem 16 éves suhancoktól. azért választanám ezeket, mert jól mennek, szépek és olasz autó révén olcsón hozzá lehet jutni egy viszonylag szép állapotúhoz. ( a helytelen fogalmazásért elnézést, de siettem)
én a 155-öst kizárnám mert abból ilyen áron 1.8-as motorral csak 1 db van per pillanat eladó.
Esetleg megpróbálkozhatnál a 2.0 Ts motorral felszerelttel is és abból 4 db eladó is van 300 ezer alatt.
145/146-ból már jóval nagyobb a választék.
Nem tudom mennyire ragaszkodsz a boxermotorhoz de az biztos hogy többe kerül fenntartani mint a twin spark motorokat. Többet és teljesítményre is gyengébb.
Azt hogy ki kell szedni a motort a vezérléscseréhez már én is több helyről hallottam, szerintem igaz (miért hazudna ilyenben valaki? :))
155-ből az 1.8-as igen jól megy és a fogyasztása is elég jó. Már volt "szerencsém" vezetni és tapasztalataim is vannak vele. Egy kicsi hiba a motorban és motorcsere volt :D Szerintem egy német autós ne menjen át olaszosba... Csak szívni fogod a szád hogy nem kellett volna eladni a golfot.. Én most gondolkodom hogy ki kéne cserélni az Opel Astra f-emet de én csak német autót veszek helyette ha kicserélem. Nem szidni szeretném az olasz meg más gyártmányú autókat de csak rossz tapasztalataim vannak velük. pl alfa : motorcsere, Fiat Marea: beállt a motor, Citroen: állandóan szerviz.... De ezek lehetnek teljesen véletlenek is...
2012. júl. 30. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 A kérdező kommentje:
köszönöm, menet közben én is agyalok. a golfot azért cserélem le, mert elhagyom lassan a kasznit. vento és malacpassat játszik, 1.8 benzin vagy 1.9 td-ben(tdi-re nincs pénz)esetleg f asta 1.6 16 szelep.
2012. júl. 30. 19:40
4/5 anonim válasza:
Vedd meg az enyémet! :D 1,6 8v 75LE 1999 ezüst sedan 163500km (valós) 10000km ezelőtt teljes motor felújítás így megy mint a golyó törve soha nem volt :D Ha kell +felárért van angel eyes egybe indexes első fényszóró meg 14colos alufelni 80%-os Semperit gumikkal :D (Ez nem hirdetés mielőtt valaki jelenti csak unatkozom és leírtam!!!)
2012. júl. 30. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 anonim válasza:
Szerintem is ritka az az ember aki egyszerre kedveli a német és az olasz autókat.
Egyik sem rosszabb mint a másik csak 2 külön világ.
Amúgy az 1.8as motorból a 8 szelepes az még láncos vezérlésű és valamivel strapabíróbb mint a 16v.
Én pl. vezettem már egy pár német autót de egyik sem fogott meg igazán. Nálam az olasz a kedvenc. Szóval ha te kedveled a német autókat lehet hogy tényleg csalódnál ha átülnél egy olaszba.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!