Központi vagy hengerenkénti injektor?
Autót szeretnék venni, a kiszemelt egy Opel Astra F.
1.4 - 1.6-os benzineset néztem ki.
Elég ritka, hogy hengerenkénti injektoros autóval találkozok, pedig olyat szeretnék.
Csak annyit tudok, hogy a kedvezőbb üzemanyag eloszlás miatt kevesebb a fogyasztása, de drágább is.
Megéri várni egy ilyen típusra vagy nincs is különbség?
Neten sajnos nem találok semmit az autóról, műszaki leírást, adatokat vagy véleményeket (2000-2001 utáni évjárat érdekel)
Ha a véleményemre vagy kíváncsi én egy 1,6 hengerenkéntist vennék, de '98 előttit. A classic-ok megmondom ahogy van, szarok. A lengyel Astrák különösen rohadnak, nem olyan az összeszerelési minőség, és kevesebb a jól felszerelt.
1,4-est ne vegyél, se 14NZ-t se 14SE-t, nem eszik kevesebbet mint az 1,6-osok és az 1,4 központis elég gyenge. 16NZ is jó, de azért az SE csak erősebb, nyomatékosabb, normálisabban lehet vele közlekedni. Szerintem várjál egy hengerenkéntisre, várj egy jó 1,6-osra, de ne évjáratot meg futásteljesítményt vegyél, nem biztos (sőt), hogy a fiatalabb jobb állapotban van. Ezek az autók, meg ha normális gazdánál vannak, akkor 250-280 ezernél is még egyben tudnak lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!