Milyen karbantartásokat kell végehajtani és milyen időközönként egy 2T, váltós 50es motoron?
Alu hengernél (Tudtommal ilyen) 10e km-enként (vagy extrém használat esetén gyakrabban) dugattyúcsere.
Láncot is illik hasonló időközönként cserélni.
Fékbetétek is gyorsan kopnak.
Kuplungtárcsa is használatfüggő, akár pár ezer km alatt oda lehet neki verni ha úgy használod. (pl. pályán)
Köszönöm. És a lánc olajozása?
Meg még az olajcserék érdekelnének. Főleg a váltóolaj, hogy azt mennyi időnként kell megnézni? Csak mert ahhoz le kell szedni az idomot. Az előző tulaj ezt nem tette meg és kuplungszettet kellett vennie, ebbe a hibába én nem szeretnék beleesni, de azt mondta hogy 1 ideig ahhoz nem kell hozzányúlni.(mennyi az az "egy ideig"?)
Hát nem tudom. Ha vashenger az más tészta, akkor nem kell.
De alu hengert nem lehet felfúrni, mert a nikasil bevonatnak akkor annyi, ezért kell a dugattyút cserélni, mielőtt kivállasodik a hengerfal.
Nyilván ki lehet azt a 10K-t húzni tovább is, de valljuk be, egy gyorsasági motort senki nem félgázon üzemeltet...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!