Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw turbo csere tényleg...

Bmw turbo csere tényleg 300-400 ezer ft közt mozog? és 200ezer km ként adja meg magát?

Figyelt kérdés

2012. júl. 27. 11:39
 1/10 anonim válasza:
Nem minden esetben nekem a 740D 320000km után lett cserés,de 500000ft-ba került.És 20006-os igaz én nagyon sokat megyek vele külföldre.
2012. júl. 27. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Nekünk 280e km-t bírta, de kb ennyi, igen.
2012. júl. 27. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
ha más bekrepál rajta azis ilyen horrorisztikus? h több száz ezer?
2012. júl. 27. 13:11
 4/10 anonim ***** válasza:

Ez ilyen sajnos, ez van. De mondjuk nem sok hasonló árú hiba szokott lenni.

Ha telik ilyen autóra, akkor a szervizre is teljen amúgy.

2012. júl. 27. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Én most láttam e-bayen 2db turbót a Volvomhoz, zsír újak vmi 210 000HUF átszámolva ( készleten maradt az usaban), sztem a 400 000ben már benne van egy kis lehúzás faktor is.
2012. júl. 27. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Aki ilyen autót vesz, az ennyit farzsebbből kp.-ban kivág eléd az asztalra.

Megnyugtatlak hogy az összes vele egy idős és egy kategóriában levő autóban ennyibe kerül az új turbó és a cseréje.


Bár ha 200.000km után megadja magát, ott a sofőr is hibás, ha csak nem valami gyártási hiba szólt közbe. Inkább 300.000 körülire szokták tervezni. Azért egy autógyárnak sem az az érdeke hogy ennyire hamar tönkremenjen, hiába a fogyasztói társadalom.


Pl.: Itt a környéken van egy olyan állat BMW-s aki elég gyakran túrja neki mint a hülye, szabályzás közelében vált, és miután megáll az autóval, rögtön megállítja a motort. Persze hogy a BMW a szar hogy csak 120.000km-et bírt ki a turbója :D :D


Bár volt már errefelé olyan ember is, aki a TDI Passatot járatta így, csak hideg motorral. Kemény 300km-et rakott bele az autóba, amikor a turbócserét kellet csinálnia. Persze hogy ott is a Passat volt a sz*r :D (igaz hogy használt autó volt amikor vette, de a turbonak semmi baja nem volt)


Az a gond az sofőrök nagy százalékával, hogy fogalmuk sincs hogyan kell egy turbós autóval bánni. Pedig pár alap dolog lenne, és mindjárt tovább fog üzemelni a turbó.


Ha előtte elég szépen megtapostuk akkor megállás után hagyjuk 2 percig járni a motort:

1: Hogy lehűljön a turbo

2: Ha leállítjuk a motort, akkor a csiga sem fog kapni kenés, és az a szerencsétlen csiga akkor leállítás után 100.000-es fordulattal is pöröghet kenés nélkül, ami nagyon nem jó neki.


Hideg motorral meg kímélően megyünk az autóval, ez a turbo nélküli autókra is igaz, de egy turbos autó erre nagyon hepciás, pláne ha még diesel is.

2012. júl. 27. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Közben rákerestem, az újabb Garrett-oknak tényleg van ára (az enyémben Mitsubishi van, ezek szerint az olcsóbb).
2012. júl. 27. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
igen horror az a baj a váltó is befinghat az olyan 300000-500000ft körül van.Benzines vagy diesel és a váltó manuális(5 vagy 6 fokozatos),triptonic vagy autómata?
2012. júl. 27. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
több százterer kilóméter után 2-300 ezer ft ráköltés egy bmw-re neked horrorisztikus? Nem láttál te még igazi sz*pást autóval... mellesleg attól függ mennyire vigyázol rá, ha mindig gondosan bemelegited, és leállítás után visszahűtöd, akkor sokkal hosszabb élettartama is lehet, persze emiatt a rövid, néhány utcás távok nem a legideálisabbak ezeknek az autóknak. Más: bmw turbo csere is lehet többféle, egy 320d-re nyilván nem annyiba kerül, mint a 740d-re, vagy az 535d-re, ahol 2 turbó is van, megint más összeg bontottan egy 20 éves e34 524 td-re a turbo...
2012. júl. 28. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
*elírtam leállítás előtt
2012. júl. 28. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!