Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson S50 kuplung hiba SOS?

Simson S50 kuplung hiba SOS?

Figyelt kérdés
A motornak eddig ez volt a hibája: 1.-be behúzott kuplunggal is ment,hogy megtudjak állni pl egy piros lámpánál akkor fogni kellet a motort (fék+kuplung+gáz),és 2.-ba hidegen elég nehezen lehetett váltani.Na most állítottam a szervíznyíláson a kuplung holtjátékán így most már minden jó lett könnyű váltani,nem úszik 1. fokozatba de viszont a motor nem húz rendesen ,1-esbe hogy elinduljak nagyon sok gázt kell adni,3.-ba pedig kb megy vagy 40-et de úgy hogy a motor nagyon pörög,és a berúgásnál is néha elcsúszik a berúgókar eddig nem volt ilyen,remélem érthető voltam és tud valaki segíteni ,előre is köszönöm válaszokat!
2012. júl. 23. 20:33
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Most meg csúszik a kuplung. Fenn próbálgass állítani a kormánycsavarnál. Tekerd befele. Ha nem segít, akkor a blokknál kell állítani.
2012. júl. 23. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Ezek a beállítások már mind megtörténtek ,valami a blokkban lehet
2012. júl. 23. 21:34
 3/16 anonim ***** válasza:
Nekem is ilyesmi a problémám, csak én amikor 2-esbe kapcsolok gyorsításnál, akkor csinálja néha, hogy érzem a csúszást, meg 3-asnál is, de csak egy darabig. Pedig hiába állítok a kuplungkarnál, az ottani beállítás jó. Kérem aki ért hozzá, segítsen nekünk!
2012. júl. 23. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Milyen olaj van benne?
2012. júl. 23. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Nem az olajjal van gond !
2012. júl. 23. 22:01
 6/16 anonim ***** válasza:
48%

Eddig az volt a gond hogy a kuplung nem old. Szóval a csavar nem volt eléggé becsavarva.

Most meg folyamatosan csúszik. Itt a gond valószínűleg az hogy nagyon be van csavarva.

Ha elkezded csavarni az állítócsavart akkor csavard ki majdnem teljesen, aztán finoman vissza, és amikor érzed hogy egy picit kezd "fogni" na akkor jó lesz, vagy talán még 1 leheletnyit visszább is csavarhatod.

Vagy talán a rúgó van kigyengülve, ami összenyomná.

2012. júl. 23. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
Megcsináltam úgy ahogy a fentiekbe írtad,de így megint nem jó,így 1-esbe behúzott kuplunggal megint megy ,a rugóra gyanakszok ez hogy néz ki és hogy tudom kicserélni ,nagyon bonyolult?
2012. júl. 24. 12:12
 8/16 anonim ***** válasza:
Ha még nem csináltál ilyet, akkor inkább bízd szerelőre.
2012. júl. 24. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

Akkor nem a rúgó a gond. Azzal ugye akkor van gond ha pl teljesen kicsavarod a csavart és még úgy is csúszik.


Így a te esetedben arra tippelnék hogy a bovdennel van valami gond és hiába behúzod a kart nem tudod vele eléggé megtolni a kinyomótengelyt.

Bovden milyen állapotú, milyen idős és minőségi-e?

Mert láttam már olyan bovdent ami nyúlékony volt egy kicsit...


A másik probléma lehet az olaj. Tuti hogy megfelelő van benne, és nem is volt benne másféle olaj?


Vagy a kuplung kiemelő tengely van szétmenve.

2012. júl. 24. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
80W90 jelű olaj van benne (mindig is ez volt) ,a kiemelő tengellyel nincs gond,A bowden is rendben,Viszont ez normális jelenség: Ha a kuplungkart behúzom és visszaengedem akkor a kiemelőtengelynek még van a motor hátulja fele kb 1cm holtjátéka,amit csak manuálisan tudok hátrahúzni Így feszül meg a bowden is rendesen!
2012. júl. 24. 14:11
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!