Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Majd veszek egy Wartburgot...

Robert31 kérdése:

Majd veszek egy Wartburgot 1,3 ami jó kis autó de szeretném felhuzni hogy furatom 1400ccm meg karbit lecserélem injetorra és ami szerintem huzos de turbositani kb:0,7-0,9 bar-on használni, szerintetek érdemes vagy 1000km fog bírni aztán k. o?

Figyelt kérdés
2012. júl. 19. 01:49
 1/10 anonim ***** válasza:
ha azt akarod hogy rendesen és igényes és legális legyen akkó kb olyan 3millió fölött gondolj mert ha 200le felet az elsőkeréken nehéz át vinni az erőt a talajra és akkó kell az összkerékhajtás
2012. júl. 19. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

1. Nem jó autó.

2. A vételárának sokszorosába kerül az általad említett módosítás (ha egyáltalán kivitelezhető).

3. Mindenekelőtt tanulj meg helyesen írni.

2012. júl. 19. 02:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
ha azt akarod hogy rendesen és igényes és legális legyen akkó kb olyan 3millió fölött gondolj mert ha 200le felet az elsőkeréken nehéz át vinni az erőt a talajra és akkó kell az összkerékhajtás
2012. júl. 19. 02:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
nem akarok 200le elég nekem a 140le is
2012. júl. 19. 02:37
 5/10 anonim ***** válasza:

140 LE hahaha

A gyári motorjával is szívás elindulni mert olyan hamar elpörgeti a kerekeket.


1. Erősítsd meg a karosszériát hogy kibírja ezt a nagy erőt.

2. Rakjál rá nagyobb fékeket, hátulra tárcsát, mert azért meg is kéne állni.

3. A komplett felfüggesztést ki kell cserélni, mert a gyári még a fele akkora erőt sem bírná el, és nem ártana az úton tartani egy autót.

4. Kell szerezni normális felniket, és gumikat hozzá. Minimum 15-16 col és 195-ös.

5. A gyári váltó helyére kéne valamit rakni, mert a gyári váltó baromira nem fogja kibírni. A kettes fokozat meg gyárilag szar rajta, 80.000km után megadja magát (full gyárilag).


Jó idáig megvannak az alap dolgok amit nagy teljesítménynövekedés esetén ki kell cserélni.

Csak ez idáig amit felsoroltam kb. már alulról karcolgatja az 1 millió forintot, és még sehol semmi + ló.


Amennyiért te ezt megcsinálnád, annyiból vehetnél akár egy akár egy BMW E36 M3-at teljesen jó állapotában. A kismotoros M3 (3.0) 286 LE, a nagymotoros meg 321 LE (3.2). De még mnegkockáztatnám hogy egy újabb E46 is beleférne ebbe.


Felváltva vezetek két autót, van egy Wartburg 1.3 DeLuxe, és egy BMW E36. Szóval tudom miről beszélek :D

2012. júl. 19. 04:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Hülyeség a gyári waresz motorral szenvedni ,legjobb ha veszel bele egy másik eleve erős motortváltóval.
2012. júl. 19. 06:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Kevesebb Need for Speed kéne papa. Amit felsoroltál ~1,5-2millió, nem beszélve a papírozásról.


Plusz a karosszéria és a fékrendszer teljes átalakításáról, mert ugye nem kéne hogy megcsavarodjon, meg meg is kell állni esetleg.


Felejtsd el.

Amúgy se egy túl jó valami.

2012. júl. 19. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
az a gáz hogy 200 ezerért kapsz egy normális ilyen autót, de lehet sokat mondtam, ahhoz hogy legyen 140 lóerő, szerintem kb 1 millát kellene a motorjára költeni, ami a turbósítást illeti, és akkor még se fék, se futómű se semmi? és lesz egy 140 lóerős autód, ami nem kevés a kasznihoz , de semmi extra, kb ugy menne mint egy 2-es golf gti, de lehet nem olyan üzembiztosan, de ha fék, minden, akkor szerintem m2 millióba állna meg mindennel együtt, szerinted megéri?
2012. júl. 19. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

tudom h több millióba kerülne meg minden szinte kicserélni mindent, nem vagyok azért amatőr :DD,de kíváncsi lettem h ki mit mond

nem ugy értem h menyibe lenne hanem h kibírná maga a henger...most egyértelmű h másik hengerfej stb...

2012. júl. 19. 21:28
 10/10 anonim ***** válasza:
Nem, egy gyári alkatrésze sem bírni ki azt a teljesítményt. Szinte mindent le kell cserélni vagy átalakítani.
2012. júl. 20. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!