Jawa mustang 2011. októberben vettünk egy jawa mustang-ot Működött több mint két hónapig. De utána leált mindent átnéztünk de nem ment egy gyertyacsere megoldotta a problémát. Ezután kiverte mind két égőt és a gyertya is meghalt?
Idegesíthetlek egy picit ? A gyári használati utasítást nézd át , vannak benne hibatáblázatok megoldással , tünettel. Egyébként vegyél egy 6!!! voltos trafót meg pipakábelt (méterre árulják 4-500 ft-ért) , az is lehet zárlatos , újrakábelezés se árt , és nem drága ha magad csinálod :) sok szerencsét :)ha használt trafót veszel 6voltosat , kábeleket újat vegyél .
Használt cuccal 3-4 ezerből kijön (ha te csinálod)
Új cuccal 5-6 ezer. (ha te csinálod szintén)
Szervízben nem tudom mennyi :D
Ja és hiába cseh gyertya a brisk , nem jó fajta , NGK-t használj vagy eredetileg hozzá való (gépkönyvben leírt:)
PAL N8-at vagy N8Y gyertyát , az a baj hogy már régen nem árulják , de veterán börzén rá lehet akadni :)
Én az eredeti Isolator-t ajánlom tehát nem a szürke írásost mer' az hamisítvány , hanem a zöld írásosat :)
Egyébként 225-ös hőértékű gyertyát rakj bele , NE SIMSON GYERTYÁT ! Annak 260 a hőértéke :)
Sok sikert ! :)
A brisk egy kalap szar és az enyémbe 12V trafót tettem!
Az enyém megbízható és 70-75 km/h megy de az 60ccm!
Én M14-175 gyertyát használok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!