1/5 anonim válasza:
Ugyanannyival, mint egy négysebességes: átlagos méretű és tömegű vezető alatt 60 km/h körül ér véget a száguldozás, de egy kicsi, könnyű tizenéves alatt akár valamivel többet is megfuthat, ha nincs reménytelenül szétberhelve a motor.
2/5 anonim válasza:
Pont ugyanannyival mint a 4 sebességes. Megy az 70 el is csak huzamosabb távon az utazó sebessége az olyan 50km/h
Nem szeretik ezek a masinák a nagy hajtást hamar beadja a kulcsot valami ha mindig max gázzal megy.
3/5 kgpassat válasza:
Kis kitérő, az Enduro 4 sebességes volt gyárilag.
Végre kb. 65.
4/5 anonim válasza:
Gyárilag valóban az volt, de az építőszekrény-elv miatt minden további nélkül be lehet építeni a háromsebességes blokkot is az Enduro vázába. Sőt, mivel itthon sokak számára az "endúrószimszon" az S51-ek csúcsa, ezért bármelyik változatból meg tudják építeni. Így születnek a gyönyörűséges, hosszú sárvédős (elöl-hátul megvágva), hajlított fék- és berúgókaros "endúrók", amiken a filléres, méretpontatlan magas könyökkel felhúzott kipufogó csörömpöl a gyári, horpasztás nélküli oldallemezen és teljesen lehetetlen szögben áll a vége a könyök pontatlansága miatt.
5/5 kgpassat válasza:
Én ezekkel tisztában vagyok. :)
Nos hát igen, megy a gányolás, meg a sufnituning ezerrel...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!