Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hy Szerintetek mit tegyek? A...

Zsíros Lajos 1 kérdése:

Hy Szerintetek mit tegyek? A járgányom mocia megadta magát itt Németországban, (vezérlés kampec) egy kb 500e ft-os rover620sdi-röl van szó, megérné e hazaszállitani vagy haggyam itt s majd otthon húzassam ki forgalomból

Figyelt kérdés
2012. jún. 24. 23:43
 1/8 anonim ***** válasza:

Szerintem "add el külföldre" ha érted mire gondolok.


Ha kuka a vezérlés (és nem az ECU adta meg magát) akkor a hazaszállítás (vagy az alkatrész beszerzése és a kinti beépítése) nem éri meg, viszont bontási igazolás nélkül véglegesen nem tudod kivonatni.

De ha tudsz intézni bontásit akár kint is hagyhatod.

2012. jún. 24. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:

Én biztosan nem hagynám ott, próbálnám megjavítani. Az alkatrészek olcsóbbak külföldön, még akár Angliába is átrepülnék érte.

Viszont, aki nem ért hozzá, annak a szerelőt is fizetnie kell, ami biztosan nem olcsó, de még lehet, hogy így is megérné. Ott is lehet találni olcsóbb szerelőket.

2012. júl. 2. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Kint elég húzósak az óradíjak, ezért nem éri meg. Nagyságrendileg 12-15Eft/óra alsó hangon.
2012. júl. 2. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:

Itt sem csak óradíjban számolnak a szerelők, vannak fix árak is: pl. kuplung szett csere 20-30eFt itt.

Nem szabad óradíjas szervízbe menni!


Éppen most néztem, hogy egy motor ki-, beszerelés 550EUR (kb. 150eFt) egy német szervízben.

Neki valószínűleg csak hengerfej csere kellene és vezérműszíj, ami kevesebb munka és így olcsóbb is.

2012. júl. 2. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Fene tudja hogy érdemes-e.

Ha kapott a hengerfal vagy a dugattyú is akkor az komolyabb meló, az alkatrész se kevés pénz hozzá, és a fix ár is időarányos. A motor ki-be az egy dolog, ha szét kell húzni az komolyabb meló, nyilván az anyagiakban is látszik.

Teszem azt kiszed 150E-ért, kell rá egy hengerfej ami kb 60-70környéke, egy dugattyú, ami kb 15-20, hengerfejtömítés, vezérműszíj, ha kapott a hengerfal perselyezni kell, és máris 300-350-nél tartunk egy 500E-t érő gépnél.


A 30ezres kuplungcsere viszont jó, lehet ki kéne mennem, én 10-15ért csinálom. :D


összefoglalva bele kéne nézni hogy mi szarta el magát,utánanézni mennyi az adott alkatrész, mennyi a munkadíj, és utána lehet dönteni, de szerintem nem éri meg.

2012. júl. 2. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Hy köszönöm a javaslatokat,de szétszedtem és nem a vezérlés a baj. Kilyukadt egy olaj cső, elment az olaj és megragadt a motor, de mostmár átfordul, néztem a szíjakat semmi bajuk, át sem ugrott, adagoló műkszik, csövet kicseréltem, minden jó kéne legyen MÉGSEM indul nem érem mi a gebasz
2012. júl. 3. 17:53
 7/8 anonim ***** válasza:
Kompressziómérés kéne, ha nem kapnak olajat a gyűrűk szépen szétkapják a hengerfalat, vagy beégnek, de valószínűleg kapott a turbó is az olajhiány miatt. Rossz esetben megrepedhetett a blokk is.
2012. júl. 3. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Erre kíváncsi lennék, vajon mi lett vele....
2012. dec. 1. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!