Korom a hütöfolyadék kiegyenlítötartályban. Mi lehet a
gond?
Figyelt kérdés
Tavaly volt ugyanez a probléma, akkor ki is nyomta a hütövizet, ha padlógázzal mentem. Akkot szétszedték a motort, és azt mondták, hogy hengerfejtömítés a gond, allítólag kicserélték, kiegyenlítötartályt is cserélték. 1 év után most megint fekete korom van belülröl a tartályban. Kérdés: lehet, h 40ezer km után megint tönkrement, ha pl. valami gond van a hütéssel és átég egy idö után mondjuk? Vagy átvertek, és nem is a tömítés volt a gond, hanem repedt valamenyik henger - ez esetben lehet, h valami ideiglenes megoldással orvosolták csak a problémát? Mit nézessek meg?
Márka? Motor térfogat? Az első gondnál amit nem tudunk biztosan, csak hengerfej tömítés csere volt az tuti, már ott elhajolhatott a hengerfej. Illet volna már akkor egy síkolás...
Télen-nyáron kattogás? Vízpumpa nem ludas? Olajcsere 15000km-nél? Én bármi ami diesel 8000km...
Egy tuti tipp: www.hasznaltauto.hu ;)
2012. jún. 14. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
12/18 anonim válasza:
"Korom a hütöfolyadék kiegyenlítötartályban. Mi lehet a gond?"
A kérdező kommentje: "Olaj az szerintem nincs benne, abszolut nem olajos az elszinezodes erzetre sem"
Lehet hogy igazad van,és tényleg csak korom.Az tényleg egészen már érzetet nyújt,mint a fáradt olaj.És valószínű az is,hogy azért cseréltek neked már egyszer kiegyenlítőtartályt,mert azt a fránya kormot nem tudta lemosni a tartály belső faláról..
Mindegy,hajtsad a gépet,amig megy XD
2012. jún. 14. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 A kérdező kommentje:
A Fiat-GM 1.9-es 150LE-s motorjarol van szo Opelben. Azt nem tudom mit csinaltak, markaszerviz cserelte (ami nem feltetlen jo). Nem kattogas van, hanem pattogas. Homerseklet miatt. Nekem csak az furcsa, hogy az ok h folforrosodik valami, de miert pattog igy. Vizpumpa most lett cserelve. Te tudod, de nekem 8000km kicsit azert gyakorinak tunik.
2012. jún. 14. 09:50
14/18 anonim válasza:
Azért pattog mert amikor mész vele akkor a motor, a turbó, a hűtő stb. felmelegszik. Ha a fémek felmelegszenek akkor tágulnak. Amikor leállítod a motort akkor elkezdenek hűlni. Ilyenkor a fémek összehúzódnak és ennek a pattogását hallod.
2012. jún. 14. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 A kérdező kommentje:
koszi, azert ennyire nem vagyok lamer, h ne ismernem a hotagulast:) mint irtam, csak az a furcsa, h meg egy masik kocsinal sem hallottam ilyen intenziven, es hatha koze van a fo problemanak, h miert eg at 40e kM utan a hengerfejtomites..
2012. jún. 14. 13:57
16/18 anonim válasza:
Bocs akkor. Én eddig minden autónál hallottam amit eddig vezettem. Hol halkabban, hol hangosabban, de mindegyiknél jelen volt a pattogás.
2012. jún. 14. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
17/18 anonim válasza:
Elnézve a válaszokra érkezett reakciókat,te ultrahülye vagy a kocsikhoz,az üzemeltetésükhöz,és úgy általánosságban...
A legjobb amit tehetsz,hogy szólsz egy megbízható ismerősödnek,aki legalább abban tud tanácsot adni,hogy melyik szervízbe vidd,ahol nemb@sznak át mégegyszer.
2012. jún. 14. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
18/18 A kérdező kommentje:
kedves 17-es valaszolo. te meg ami megtehetsz, hogy az egyeb teruleten velhetoen elszenvedett kisebbrendusegi komplexusodat nem itt vezeted le. ezenkivul csak egy tanacs: ha valakit v valamit kritizalsz, nem art ha azt eloszor magadban meg is indoklod, es akkor elkerulheted, hogy az emlitett szemelyisegzavarbeli ok miatti erzelmi fellangolasod ilyen neveletlen formaban nyilvanuljon meg, mellesleg a kerdes targya szempontjabol abszolut erdektelen mondanivaloval. remelhetoleg vagy annyira ertelmes, h fol birod fogni
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!