Műszakilag miért "jobb" az alufelni/könnyűfém felni? Szoktak "rugózatlan tömegről" beszélni.
Figyelt kérdés
Szóval miért is jobb? Kevesebbet fogyaszt az autó? Kíméli a lengéscsillapítót? Nos?2012. jún. 12. 13:13
3/5 anonim válasza:
hogy nézne ki egy gyönyörű bentley-n, bmw-n stb. egy ronda fekete acélfelni? nemhiszem h sokkal könnyebb lenne. nálam 16 collos alufelni van fent és hát nem egy könnyű darad. :)
4/5 anonim válasza:
Műszakilag nem jobb hanem egyenesen rosszabb. Az átlag alufelnik nehezebbek a lemez társaiknál. Persze a drága magnézium és hasonló felnik az más tészta de a parasztnak akinek csak villogni kell ilyenre nincs pénze. Ráadásul a gagyi alufelniket új korukban is szinte lehetetlen nullára centírozni. Ráadásul könnyebben is sérülnek. Szóval csak parasztvakítás.
5/5 anonim válasza:
van igazság abban amit előttem írtak, de sztem ha egy gyári alufelnit hasonlítunk az ugyanakkora méretű lemezfelnivel, nem biztos hogy nehezebb, csak a nyárra feltett alufelni az általában egy számmal nagyobb szokott lenni, ha nem 2-vel, ami annyiből rosszabb, hogy jobban ütitk az úthibáka futúművel, mivel nagyobb felni esetén ugye a gumi falmagassága kisebb, így kevésbé tompít..., a rugózatlan tömeg jobb ha kisebb, mert így jobban leköveti az útfelületet a kerék, ehhez az elvileg könnyebb alufelni is hozzájárul, de az igaz hogy az olcsó, gagyi nomame, kínai meg nemtom milyen felnik téyleg nehezebbek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!