Miért van egy sportmotornak olyan odab*zós hangja, és egy autónak meg csak iszonyú drágának?
Miért van egy motornak ilyen hangja,:
http://www.youtube.com/watch?v=ZfhZAZGXqsY
És egy autónak meg akkor ilyen, ha mondjuk 10 millió fölött van az ára ...
És miért van alapból olyan hogyha berakja sebességbe, akkor hallani a kattanást, autób an meg semmit nem hallani ha 1-est rak az ember?
Az autómotorok általában négyzetes motorok, ami azt jelent, hogy a dugó átmérője megeggyezik a dugó löketével. A motorkerékpár motorok pedig rövid löketüek, jelentősenn pörgősebbek. Példa : Kispolák 2 henger 4 ütemü max fordulatszám 4500, max 30 le, !!!650ccm Bármilyen honda vagy yahama 600ccm 12000, igen tizenkettőezer ford fer perc. és 60 le
viszont 40e-nél már generált kell ccsinálni.
És azért van dögös hanfum ert eléggé kevés a hangtomító rajtuk. mig az autók van katalizátor meg középső dob meg hátsó dob és igyekeznek arra hogy minnél hallkabb legyen mert ugy jobb az utazási komfort. A motoron meg 100 fölött már eléggé nagy a szélzaj, ugyse fallgatsz rádiót meg CD-t, akkor meg halgass ikkább motormuzsikát. A sebesség mer azért csattan mert eléggé kevés a kuplunk nyitási szélessége mindig tapad egy picit és a laza lánc csattat. Figyeld meg egy meleg sportmotort beraknak sebibe, akko az mindig megugrik egy kicsit és lejjebb esik a fordulatszám és megfeszül a lánc fönt az aautónál eléggé nagy a pedálút nagyot nyit a kuplunk szerketet, és teljesen másképp megy át a gyomaték a kerekekkre, gondolok a diffire ahol van holtjáték, legalább két féltengelycsukló, vagy kardánkereszt, megugye féltengeny, mind mind tompítja a megugrást
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!