Ha a pólus alatt azt az elektródát vagy mit érted amiről a szikra lehúz, akkor tovább jó, mert egyenletesen kopik.
2012. jún. 5. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Szia,
Én a helyedben az NGK által ebbe a típusba ajánlott gyertyát venném.
2012. jún. 5. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 smitwesson válasza:
ha a gyár nem írja elő a többpólust, akkor csak ártasz vele
2012. jún. 5. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Miért árt vele ha nem titok? Ugyanazon gyújtó transzformátor mellett nemfog nagyobb szikra képződni, tehát nem oszt nem szoroz a pólusok száma.
Villszer.
2012. jún. 5. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Többpólusuval nem ártasz de figyelj oda rá hogy a hőértéke a gyárival megegyező legyen.
2012. jún. 5. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Azert elmondom miert talaltak ki a Tobbelektrodas gyujtogyertyat: Leteznek belsoegesu robbanomotoros repulo alkalmatossagok, es hat ott elkel a biztositas hiszen ha egy szikrakoz valmi oknal fogva eltomodik(csillagmotor eseteben nem ritka) akkor jo ha van tartalek.
2012. jún. 6. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 smitwesson válasza:
Igazából a tapasztalat beszél belőlem, meg a rutin, meg az évek. Biztos van értelmes magyarázat arra, hogy miért nem jó, de ezt nem tudom, viszont az biztos, hogy nem lesz jobb, csak rosszabb a gyújtási kép. ha oszcilloszkópra rákötnén és megnéznénk a görbéket, meg a tökm se tudja, hogy miket szoktak ilyenkor nézni, na akkor biztos látnánk valami nagyon tudományosat, de az biztos, hogy jobb len lesz, viszont drágább. Tehát ártunk a pénztárcánknak és a motornak. Mert az éppen nem használt eletróda elkezd kokszolódni, nem tud megtisztulni, felhevül, és kész az öngyulladás! Tipikus példa a Lada Samara. Na ezért vazzeg!
2012. jún. 6. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Ladybird-nek.
A repülőgép motorokban nem több elektródás a gyertya, hanem 2 gyertya és külön egymástól független gyújtás vezérlés van.Természetesen ez hengerenként értendő.
Swiss-nek
Ahova ezeket a gyertyákat eredetileg tervezték(nagy teljesítményű,legfőképpen verseny motorok) ott a gyújtó elektronika is másabb 1 kicsit. Ív képződik mind a 2-3 test elektróda irányába,ezáltal jobb és biztosabb a keverék gyújtása. Abban igazad van hogy normál autóknál max parasztvakítás ilyen gyertyát használni illetve a pénztárcád bánja. Vazze:))
2012. jún. 6. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Hat lehet ez most igy van en reggebi motorokra gondoltam...egyik tanarom polgari gepeket javitott O mondta, persze meg a 60as evekbeli jarganyokat javitotta.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!