Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jobb a több pólusú gyertya?

Jobb a több pólusú gyertya?

Figyelt kérdés
Fiat puntoba cserélek gyertyát. Nem tudom hogy jobb lenne több pólusú gyertyával a teljesítmény? Számít valamit?

2012. jún. 5. 20:12
 1/9 anonim ***** válasza:
Ha a pólus alatt azt az elektródát vagy mit érted amiről a szikra lehúz, akkor tovább jó, mert egyenletesen kopik.
2012. jún. 5. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Szia,


Én a helyedben az NGK által ebbe a típusba ajánlott gyertyát venném.

2012. jún. 5. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 smitwesson ***** válasza:
ha a gyár nem írja elő a többpólust, akkor csak ártasz vele
2012. jún. 5. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Miért árt vele ha nem titok? Ugyanazon gyújtó transzformátor mellett nemfog nagyobb szikra képződni, tehát nem oszt nem szoroz a pólusok száma.

Villszer.

2012. jún. 5. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Többpólusuval nem ártasz de figyelj oda rá hogy a hőértéke a gyárival megegyező legyen.
2012. jún. 5. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Azert elmondom miert talaltak ki a Tobbelektrodas gyujtogyertyat: Leteznek belsoegesu robbanomotoros repulo alkalmatossagok, es hat ott elkel a biztositas hiszen ha egy szikrakoz valmi oknal fogva eltomodik(csillagmotor eseteben nem ritka) akkor jo ha van tartalek.
2012. jún. 6. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 smitwesson ***** válasza:
Igazából a tapasztalat beszél belőlem, meg a rutin, meg az évek. Biztos van értelmes magyarázat arra, hogy miért nem jó, de ezt nem tudom, viszont az biztos, hogy nem lesz jobb, csak rosszabb a gyújtási kép. ha oszcilloszkópra rákötnén és megnéznénk a görbéket, meg a tökm se tudja, hogy miket szoktak ilyenkor nézni, na akkor biztos látnánk valami nagyon tudományosat, de az biztos, hogy jobb len lesz, viszont drágább. Tehát ártunk a pénztárcánknak és a motornak. Mert az éppen nem használt eletróda elkezd kokszolódni, nem tud megtisztulni, felhevül, és kész az öngyulladás! Tipikus példa a Lada Samara. Na ezért vazzeg!
2012. jún. 6. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Ladybird-nek.

A repülőgép motorokban nem több elektródás a gyertya, hanem 2 gyertya és külön egymástól független gyújtás vezérlés van.Természetesen ez hengerenként értendő.


Swiss-nek

Ahova ezeket a gyertyákat eredetileg tervezték(nagy teljesítményű,legfőképpen verseny motorok) ott a gyújtó elektronika is másabb 1 kicsit. Ív képződik mind a 2-3 test elektróda irányába,ezáltal jobb és biztosabb a keverék gyújtása. Abban igazad van hogy normál autóknál max parasztvakítás ilyen gyertyát használni illetve a pénztárcád bánja. Vazze:))

2012. jún. 6. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Hat lehet ez most igy van en reggebi motorokra gondoltam...egyik tanarom polgari gepeket javitott O mondta, persze meg a 60as evekbeli jarganyokat javitotta.
2012. jún. 7. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!