Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nézik le az NDK-s kocsikat?

Miért nézik le az NDK-s kocsikat?

Figyelt kérdés
Pl. Wartburg, Trabant, Brakas...

2012. jún. 4. 19:24
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Majd azért lesznek ott érdekességek amikor megáll az a kihegyezett Fábia motor. :D Olcsóbb lesz bontóba küldeni mint megjavíttatni, ezért nem lesznek ezek már 30 év múlva az utakon. Ladát meg felújítod 100 ezerből és megint mehet egy jó pár évig.
2012. jún. 5. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
tudod, ha nem járatod csúcsra, akkor nem megy hamarabb tönkre még egy 1.2-es 100 lovas motor sem, ami modjuk egy szélsőség, szóval nem feltétlen ezzel kéne a ladádat összehasonlítani... pl. ha soha nem használod ki a 100 lovat, hanem csak mondjuk a felét, mint amennyi az ezerkettes ladádba van, akkor örök élet meg egy nap ennyit erről, amúgy saját tapasztalat, hogy a családban volt egy volvo v40, ami közel 400 ezret ment el, mire meg kellett gyűrűzni, csapágyazni, ugye te se gondolod, hogy ez annyiba került, hogy megérte volna a roncstelepre vinni inkább? sztem olyanról amiről. nincs figalmad vagy tapasztalatod inkáb ne okoskodj, én nem nézem le aki a felsorolt autókkal jár, jók voltak a maguk idejébe, sőt, járjál azzal ha neked jólesik, aztán eregesd a füstöt, de ha már itt tartunk, szutem nézd meg, hogy 1200-es ladát, vagy 1-es golfot látsz többet manapság az utakon, ugyanabban az évben jelent meg mind2 modell (1974), sztem nem kérdés, hogy melyikből van több ma, annak ellenére, hogy kb 20 éven keresztül tele voltak az utak ladával, 1-es golfot meg jobbára csak 90 után szerzett az átlag emnber, de biztos a lada a jobb azért láttam összesen 5-öt az elmult 5 évben...
2012. jún. 5. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

Azért Ladából fut még elég sok. Klasszik kerek lámpásból is van jó pár, a 05, 07-esekről nem is beszélve. A 03-asok már tényleg ritkák.

Mondjuk ha a Rózsadombon laksz, ott elhiszem, hogy csak ötöt láttál.

I-es Golfot meg tényleg csak elvétve lát az ember egy-egy példányt.

2012. jún. 5. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
100%

Hát figyelj, Én 4 év alatt 2 db 1-es Golfot láttam összesen. Az egyiket Békéscsabán a másikat, egy kis városban. Pedig napi 65-70 kilómétert megyek átlagosan, Ladából meg minden nap látok minimum 1-et. Érdekes...

A gyűrű az egy olyan dolog ami a belsőégésű motor feltalálása óta nem sokat változott. De például ha egy mai modern dízel motorban cserélni kell egy hengerfejet /például BMW/ mert hajtják az autót, vagy PD elemek cseréje, részecskeszűrő. A luxus autóknál a futómű vezérlése. Akkor ott van még a rengeteg elektronika...

Márpedig idővel minden elromlik.

De mostmár kezdünk eltérni a tárgytól.

2012. jún. 5. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
...na meg ha betojik az adagoló a dízelen, máris több százezres kiadás. Amennyiért egy (vagy több) kifogástalan állapotú Ladát adnak garázsból és máris sok évre megvan az alkatrész-utánpótlásod mindenből.
2012. jún. 5. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
Hát igen. Ezek most is drágák, de vajon fog a tulaj akkor is 250-300 ezret kiadni, ha már az autó csak 500-at ér. Nem hinném.
2012. jún. 5. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
26%
járjatok akkor ladával hát mit bánom én, én nem szaroztam le a ladádat, csak azér az erős kijelentés hogy jobb, meg többet bír, mint egy mai modern autó...amugy nem a rózsa dombon lakom..., de talán mégjobb ha lovaskocsival jártok, azon még kevesebb dolog tud elromlani :D, egyébként ha akármilyen lada korabeli nem szocialista autót nézed, azokse bonyolultak, és sok típushoz gombokért van alkatrész, amiket meg te látsz ladát, jó esélllyel nem a legöregebb példányok, és most a gyűjtők, veteránosok, meg megszállott ladásokat ne vegyük bele, kocka ladát még 94-ben is gyártottak... (tudom hogy törökországban vagy hol még mais gyártják)
2012. jún. 5. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
100%
Nincs Ladám, se lovaskocsim...
2012. jún. 5. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

Nekem viszont van, mint már írtam egy 70-es évekből származó tökéletes állapotú példányom. De akkor ezek szerint én se vagyok "bele véve".


A Lada gyár ha jól tudom Togliattiban működik a mai napig. Még nem hallottam, hogy Törökországban is lenne gyáruk.


Azt nem én írtam, hogy jobb meg többet bír. A maga korában az egyik legjobb, ha nem a legjobb autó volt, amit nálunk lehetett kapni. Én ma is szeretem. Szerintem strapabíró is. Nem sok dolog van rajta, amit házilag ne lehetne megjavítani, (ellentétben egy mai autóval). Alkatrészek is fillérekért vannak hozzá. Jöttem ki már vele tengelyig érő sárból és mentem olyan földúton, ahol egy mai autónak minimum egy futóműállítás dukált volna.

Az viszont tény, hogy egy mai autóban sokkal több a kényelmi technikai funkció, sokkal könnyebb vezetni is és komfortosabb is. Ezt nem vitatom.

2012. jún. 5. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!