Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nézik le az NDK-s kocsikat?

Miért nézik le az NDK-s kocsikat?

Figyelt kérdés
Pl. Wartburg, Trabant, Brakas...

2012. jún. 4. 19:24
1 2
 1/19 anonim válasza:

mert a mai világban ez már nem "trendi"


ha valaki ilyennel jár az biztos csóró ,cigány, és még ki tudja hogy mi nem... a mai felfogás szerint .

2012. jún. 4. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
100%

Sajnos így van ahogy az első írja. Amikor meglátok egy papás Ladát, ami a kevés használat miatt még szinte újnak néz ki én utána fordulok. Az ismerőseim meg: "Mi ez a sz@r?"

Én nem tudom miért, de szeretem ezeket a régi autókat, motorokat. De a nagytöbbség nem... Akkoriban még nem volt tervezett avultatás, simán elmennek 25-30 éves korukig ezek az autók, ha pedig igényesen karban is vannak tartva akkor még tovább. A mai műanyag 1.2-es de 100 lóerős gyárilag kihegyezett autók nem tudom hol lesznek 20-30 év múlva...

2012. jún. 4. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
Én is szeretem a Ladát :) de sz ororosz.
2012. jún. 4. 19:53
 4/19 A kérdező kommentje:

*sz ororosz

*az orosz

2012. jún. 4. 19:53
 5/19 anonim ***** válasza:
Tudom hogy orosz, csak mondtam egy példát. A lényeg az hogy minden szoci gépet lenéznek. /Trabant, Wartburg, Barkas, Lada, Moszkvics, Zaporozsec :)/ Ha nem nyugati autód van vagy Japán, és öregebb 15 évnél akkor egy ruppótlan k*csög vagy. Ez a helyzet. Azt már nem nézi senki hogy a szép új autóra annyi hitel fel van véve hogy még az unokák is törleszteni fogják... :D Ez a helyzet Mo-n.
2012. jún. 4. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:

Miért nézik le a wartburgot,trabantot,meg a barkast?


Talán mert 40 évig szinte csak ezek "uralták" az országot,folytogató,torokégető,orrfacsaró,rákkeltő anyagokat kibocsájtva magukból..

2012. jún. 4. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
65%

Nem tudom, hány olyan ember van, aki hozzám hasonlóan vélekedi, de én tényleg utálom az NDK-s autókat, egyszerűen szörnyűek, véleményem szerint a szocialista gépgyártás leggyatrább termékei, már akkor is lenézték őket, mikor kijöttek mint új autó - dehát csak ez volt, ezt vették az emberek. Ellenben egy Lada, Skoda, Volga, de még egy Dacia is sokkal életképesebb konstrukció volt. Nagyobb gépek gyártásáról ez hatványozottan igaz, az IFA lehet hogy tartós, de használhatatlan, az UAZ, Kamaz, Rába, TATRA bármikor lekörözi.

Persze ez az én saját véleményem, gondolom ezért sokan nem fognak szeretni, de az NDK-s iparról nekem valahogy nem a német precizitás ugrik be.

2012. jún. 4. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
*fojtogató:-)
2012. jún. 4. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
74%

Eddig mindenkinek igaza van.

Nekünk már a 70-es évek végén is Ladánk volt. (Ma is megvan ugyan ez az autó és ha rajtam múlik nem fogok megválni tőle soha. Persze van másik is mellette.)

Már akkoriban is a Ladákhoz képest sokkal korszerűtlenebb és fapadosabb volt egy NDK-s kétütemű. Már akkor is sokkal kisebb volt a presztízsük a kortársaikhoz képest.

Ma meg tényleg kétféle ember van, akinek ilyen autója van. Vagy ahogy írtátok csóró, cigány stb., vagy olyan aki "szerelemből" tart ilyen régi járgányokat.

2012. jún. 4. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
ne haragudjatok, de van itt egy két baromság! arról, hogy van-e tervezett avultatás, lehetne vitatkozni, de hogy annak idején 30 évet elmentek az autók? ne vicceljünk már ember! egy kétütemű trabant, wartburg 50 ezer km-t ment el komolyabb hozzányúlás nélkül, de ha nem kimélted még ennyit sem! a ladáknál pedig a 100 ezer klm már jónak számított, igaz most ndk-ról volt szó..., abban a korban azzal a technikával, ilyen hogy 200 ezer + km-t elmegy egy autó komolyabb gond nélkül elképzelhetetlen volt, ne mondjunk már ilyen blődséget, hogy 1.2-es "kihegyezett" fábia kevesebbet bír meg stb, korszerűbb autók kivétel nélkül elmennek 200 ezer km-t ha normáélis ember használja, az hogy esetleg valéaki 30 évig használt ladát, stb, annak tudható be, hogy nem volt ennyire elterjedt az autóhasználat, ma már szinte mindenki még wc-re is autoval megy, abban az időben ez nem volt triviális, sokan hétköznap elő se vették ha nemvolt muszáj stb, de megnézném én az a ladát amibe 300 ezer km belement generál nélkül, nem beszélve a 2 ütemá "csodákról"...
2012. jún. 4. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!