CVT automata robogó váltónak mi lehet a hibája, ha megugrik a motor induláskor? Variátor vs kuplung?
Figyelt kérdés
2007-es Kymco Agility 125-ös 4T motorom van 21.000km-el, ebből 11.000-et én raktam bele 3 év alatt.Végsebesség is lecsökkent 105-ről 90km/h-ra.
A gond amikor elindulok, az autómata váltó hirtelen ránt, szinte átmenet nélkül vált, és sokszor így egy pillanatra egykerékre is áll, pedig csak lassan húzom neki a gázt. Leszedtem a burkolatot, szétszedés nélkül semmi különöset nem látok, szíj határérték felett, berágódást nem látok.Variátor(görgőkkel) vagy Kuplung csere rugóval??
2012. máj. 27. 21:42
1/3 waland válasza:
Mikor ékszíjat cseréltél, akkor volt cserélve a görgő is? lehet már szögletesre kopott, és beakad. Persze lehet a kuplung is, mivel ha fémesen érintkezik lehet össze is tapad, nem tud csúszni, bár ilyenkor inkább az a jellemző, hogy jobban megcsúszik.
2/3 A kérdező kommentje:
Lehet a görgő a hibás,ahogy írod..
2012. máj. 29. 02:05
3/3 anonim válasza:
Nekem is ugyanilyen típusú robogóm van,ugyanezen hibával.Megírnád,hogy mi oldotta meg a problémádat?Én még semmilyen alkatrészt nem cseréltem a hajtásában,jelenleg 12ezer km van benne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!