Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 125-ös Etz-t megéri felfúratni...

125-ös Etz-t megéri felfúratni 150-esre? Gondolom, ha nagyobb a teljesítmény meg a nyomaték, akkor nem kell annyira nyomni neki, hogy menjen, és így kevesebbet kajál.

Figyelt kérdés
Meg elég, ha kifúrom a gyári hengert, vagy kell rá 150-es henger és hengerfej?
2012. máj. 27. 17:30
 1/5 anonim ***** válasza:

Sokkal egyszerűbb ha veszel 150-es hengert+dugó+gyűrű stb.

A 125-ös hengert, 125 cm3-re tervezték nem lenne hosszú életű.

Hiába fúrod faragod. A gyárit pedig semmiképp ne cs*szd el! Abban még van anyag, és nem utángyártott sz*r.

2012. máj. 27. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Csak akkor meg a rendőrbácsi ceszegethet, mert a hengeren is, meg a hengerfejen is rajta van a 150 ccm:S
2012. máj. 27. 18:31
 3/5 anonim ***** válasza:
DE az csak alu. Légy találékony. A reszelőt, smirglit(ha profibban csinálod akkor a savat) már rég feltalálták :)
2012. máj. 27. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Akkor szerezzek: Egy gyári henger, hengerfej, dugó, gyűrű?
2012. máj. 27. 19:54
 5/5 anonim ***** válasza:
Első vagyok. Bár nem értek annyira ezekhez, de gondolom a hajtókar már ugyanaz a darab mind a kettőben. Szóval igen ezeket szerezd be. és nyersz +25 cm3-t.
2012. máj. 27. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!